კვლევა მოიცავდა როგორც რაოდენობრივ, ისე თვისებრივ კომპონენტებს. კერძოდ, კვლევის ჩასატარებლად გამოყენებული იქნა გაეროს ბავშვთა ფონდის მიერ შემუშავებული სკოლებში წყლის, სანიტარიული და ჰიგიენური პირობების გლობალური შეფასებისა და მონიტორინგის მეთოდოლოგია, რომელიც მოიცავს სამ ძირითად მეთოდს: ა) სკოლის დირექტორებთან/ადმინისტრატორებთან პირისპირ ინტერვიუს; ბ) ინფრასტრუქტურასა და მოსწავლეთა ჰიგიენურ ქცევაზე დაკვირვებას; გ) სკოლის მოსწავლეებითა და მასწავლებლებით დაკომპლექტებული ფოკუს ჯგუფების დისკუსიებს.
კვლევის გენერალურ ერთობლიობას წარმოადგენდა 2013 წლისთვის საქართველოში მოქმედი საჯარო ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლები (2085 სკოლა).
რაოდენობრივი კომპონენტისათვის შერჩევის ზომად განისაზღვრა 600 სკოლა. შერჩევის ჩარჩოდ გამოყენებული იქნა განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ მოწოდებული სკოლების სია.
კვლევისათვის გამოყენებულ იქნა სტრატიფიცირებული შერჩევა. სტრატიფიკაციის ნიშნებს წარმოადგენდა:
- რეგიონი
- დასახლების ტიპი (ქალაქი/სოფელი)
- ეთნიკურობა - სწავლების ენა (ქართული/არაქართული ერთენოვანი/მრავალენოვანი)
სულ საქართველოს სკოლები დაიყო 35 სტრატად. შერჩევის მთელი მოცულობა (600 სკოლა) გადანაწილდა სტრატებში სკოლების რაოდენობის პროპორციულად. სკოლების შერჩევა ყოველ სტრატაში განხორციელდა მარტივი შემთხვევითი შერჩევის საშუალებით.
რაოდენობრივი კომპონენტის შედეგების ცდომილება არ აღემატება 5%-ს ქვეყნის დონეზე, ხოლო 10%-ს რეგიონის დონეზე. 95%-იანი საიმედობით, ცდომილების მნიშვნელობები სტრატებში შეადგენს:
- თბილისი - 11%
- ქალაქები - 8-13 %
- სოფლები - 3.9%
თვისებრივი კომპონენტის ფარგლებში ფოკუს ჯგუფები ჩატარდა საჯარო სკოლებში დედაქალაქსა და საქართველოს რამდენიმე რეგიონში. კერძოდ, კახეთში, ქვემო ქართლსა და მცხეთა–მთიანეთში. ფოკუს დისკუსიები შედგა სკოლის მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან. დისკუსიებისათვის სკოლების შერჩევისას გათვალისწინებული იყო სკოლის ზომა (დიდი, პატარა), ადგილმდებარეობა (დედაქალაქი, სხვა ქალაქი, სოფელი, მთიანი რეგიონი) და ეთნიკური უმცირესობით დაკომპლექტებული სკოლები.
ქვემოთ ცხრილში მოცემულია სკოლები და ის სამიზნე აუდიტორია, რომლებიც იქნა ჩართული ფოკუსურ დისკუსიებში:
სამიზნე აუდიტორია |
ფოკუს ჯგუფების რაოდენობა |
ფოკუს ჯგუფების ჩატარების ადგილი |
მოსწავლე (ბიჭები: 5–8 კლასი) |
1 (8-10 მონაწილე) |
თელავი |
მოსწავლე (გოგონები: 8–12 კლასი) |
2 (8-10 მონაწილე) |
თბილისი შულავერი |
მასწავლებელი |
2 (8-10 მონაწილე) |
თბილისი დუშეთი |
რიგ შემთხვევებში, ფოკუს ჯგუფები ჩატარდა სკოლის გარეთ, ნეიტრალურ ადგილას, რამაც გაამარტივა სხვადასხვა სკოლებიდან რესპონდენტების შერჩევის პროცედურა. სხვა შემთხვევებში, ფოკუს ჯგუფების სკოლებში ჩატარებამ მკვლევარს საშუალება მისცა ერთის მხრივ ადგილზე დაეთვალიერებინა სკოლის სანიტარიულ– ჰიგიენური პირობები და დაეფიქსირებინა პრობლემები; ხოლო მეორეს მხრივ, გაეზარდა რესპონდენტთა მოტივაცია, რამდენადაც მკვლევარის ადგილზე ვიზიტს რესპონდენტები მათი პრობლემებით რეალურ დაინტერესების ნიშნად აღიქვამდნენ.
ინსტრუმენტი და საველე სამუშაოები
დირექტორთა კითხვარი, დაკვირვების ფორმა და სახელმძღვანელოები ფოკუს ჯგუფებისათვის შეიქმნა გაეროს ბავშვთა ფონდის მიერ შემუშავებული WASH-ის მეთოდოლოგის ფარგლებში, სტანდარტიზირებულ ფორმებზე დაყრდნობით. კვლევის ინდიკატორები განხილულ იქნა განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროს ექსპერტებთან და გაეროს ბავშვთა ფონდთან თანამშრომლობით.
გაეროს ბავშვთა ფონდის ოფისმა საქართველოში, აგრეთვე, მონაწილეობა მიიღო კვლევის ინსტრუმენტების შემუშავებაში, ინტერვიუერების/დამკვირვებლების ტრენინგში ინსტრუმენტების გამოყენების წესებსა და სპეციფიური ტერმინოლოგიის გამოყენებაში და ტექნიკურ დახმარებას უწევდა კვლევით ჯგუფს ანგარიშზე მუშაობის ეტაპზე.
სულ კვლევის ფარგლებში შემუშავდა ოთხი ინსტრუმენტი: დაკვირვების ფორმა, დირექტორთა და სკოლის ადმინისტრაციის კითხვარი და ორი განსხვავებული სახელმძღვანელო ფოკუს დისკუსიებისათვის. საველე სამუშაოებს წინ უძღვოდა ინსტრუმენტების პილოტაჟი.
საველე სამუშაოები განხორციელდა კვლევითი კომპანიის, ბისიჯის მიერ 2013 წლის შემოდგომის დასასწყისში.
საველე სამუშაოების მიმდინარეობა და შენიშვნები მონაცემებთან დაკავშირებით
- კვლევისათვის შერჩეულ სკოლის დირექტორებს, კვლევითმა კომპანიამ მიმართა წერილობით. კვლევის საკითხების განმარტებისა და კვლევის მნიშვნელობის გაცნობის შედეგად, სკოლის დირექტორები იჩენდნენ მაღალ ინტერესს. სკოლის დირექტორები თავად განმარტავდნენ, რომ კვლევაში მათი ჩართულობა და ინტერესი პრობლემების სიმწვავითა და ამ პრობლემებით დაინტერესებული მხარის გამოჩენით იყო გამოწვეული;
- ერთეულ შემთხვევებში, სკოლის დირექტორებმა უარი განაცხადეს კვლევაში მონაწილეობაზე კვლევითი ორგანიზაციიდან მიღებული წერილის საფუძველზე. თუმცა, ადგილობრივ საგანმანათლებლო რესურს ცენტრთან კომუნიკაციის შემდეგ, ეს პრობლემა დადებითად გადაწყდა და სკოლებმა კვლევაში მონაწილეობა მიიღეს;
- კვლევის მიმდინარეობისას, ერთეულ შემთხვევებში, საჭირო გახდა შერჩეული სკოლების ჩანაცვლება შერჩევის დამატებითი ბაზიდან, რაც უკავშირდებოდა სკოლებში მიმდინარე სარემონტო სამუშაოებს ან სკოლის ძირითადი შენობის უფუნქციობას, რა დროსაც, მოსწავლეები გადანაწილებულები იყვნენ სხვადასხვა კერძო შენობებში;
- გამოკითხული სკოლების მდგომარეობა სანიტარიისა და ჰიგიენის მხრივ ძალიან განსხვავებულია, რაც, გარდა ადგილმდებარეობისა, დამოკიდებლია სხვა მრავალ ფაქტორზე, როგორიცაა, სკოლის ზომა, მოსწავლეთა შემადგენლობა, სკოლის ტრადიცია, სკოლის მართვა და სხვა. შესაბამისად, კითხვარში მოცემულ მთელ რიგ საკითხებზე, მიღებული პასუხების დიაპაზონი ფართოა.
- ძირითად შემთხვევებში, ინფორმაცია სეზონური გაცდენების შესახებ დირექტორის დაახლოებით შეფასებას ეფუძნება და არა სტატისტიკას. როგორც დირექტორები აღნიშნავენ, ამ ტიპის აღრიცხვა სკოლებში აღარ ხდება. ასევე, სოფლებში, გაცდენების მაღალი წილი უკავშირდება შემოდგომას. სასოფლო-სამეურნეო სამუშაოების წარმოების აქტიური პერიოდის გამო, რომელშიც ჩართულები არიან მოსწავლეები;
- მკვლევარების დაკვირვებით, სკოლებში, შეინიშნებოდა მობილიზება კვლევაში მონაწილეობის შესახებ წერილის მისვლის შემდეგ. სკოლები გამოიყურებოდა უფრო სუფთად, მოწესრიგებულ მდგომარეობაში, ვიდრე, მკვლევარების აზრით, ჩვეულებრივ პირობებში, გაუფრთხილებლად მისვლის შემთხვევაში იქნებოდა. მკვლევარებმა დაასახელეს სკოლის დამლაგებლებთან ან მნესთან გასაუბრების არაერთი ფაქტი, როდესაც, მათ დირექტორისგან წინასწარ მიიღეს შეტყობინება დასუფთავებაზე ან ინფრასტრუქტურის შეკეთებაზე.
- რიგ შემთხვევებში, კვლევის საკითხებზე სკოლებში არსებულ მდგომარეობას სხვადასხვა მიმართულებით არ აქვს ზოგადი ხასიათი, არამედ ინტერვიუს ჩატარების დღეს უკავშირდება. მაგ.: შემთხვევა, როდესაც ინტერვიუს პროცესის დროს მოხდა საპირფარეშოს დემონტაჟი ან ბუფეტის დაკეტვა რამდენიმე დღით, რაც დაკავშირებული იყო სკოლებში კვების მომსახურეობის გამწევი კომპანიის ცვლილებასთან.
- მკვლევარების დაკვირვებით, ზოგ შემთხვევაში, მხოლოდ მათი ვიზიტისას მოხდა სკოლაში წყლის გაშვება. მათი აზრით, სკოლაში, როგორც წესი, წყალი გადაკეტილია წყლის ეკონომიის მიზნით.
- აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ სკოლის დირექტორები, განსაკუთრებით თბილისში, მწვავედ განიცდიან წყლის გადასახადის პრობლემას. სკოლის დირექტორების აზრით, სკოლებში წყლის გადასახადი არ უნდა ანგარიშდებოდეს იმ პრინციპით, როგორც კერძო კომპანიებში, არამედ, მათთვის უნდა იყოს დაწესებული სკოლისთვის მისაღები/შეღავათიანი ტარიფი.
- მკვლევარების რეკომენდაციით, მსგავსი ტიპის კვლევის ჩატარებისას, უმჯობესია, თუ ერთ სკოლაში იმუშავებს ორი მკვლევარი – ერთი მკვლევარი კითხვარის საშუალებით მიიღებს ინფორმაციას სკოლის შესახებ, ხოლო მეორე მკვლევარი დააკვირდება სკოლის ინფრასტრუქტურას და ჰიგიენურ ქცევას. ამ შემთხვევაში, თავიდან ავირიდებთ დირექტორის გავლენით მიღებულ ინფორმაციას , რაც გაზრდის დაკვირვების პროცესის ობიექტურობას.
- 0. კითხვარის დეტალები
-
s1:
რეგიონი- 0. კითხვარის დეტალები
შეკითხვა:კოდი:s1Data Type:Categorical
პასუხები:- თბილისი
- იმერეთი
- კახეთი
- ქვემო ქართლი
- შიდა ქართლი
- სამცხე–ჯავახეთი
- გურია
- აჭარა
- მცხეთა–მთიანეთი
- სამეგრელო ზემო სვანეთი
- რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი
s3:
დასახლების ტიპი- 0. კითხვარის დეტალები
შეკითხვა:დასახლების ტიპიკოდი:s3Data Type:Categorical
პასუხები:- ქალაქი
- სოფელი
I. ზოგადი პირობები-
a1_n1_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n1_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n1_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n1_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n1_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n1_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n1_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n1_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n1_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათებაკოდი:a1_n1_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n1_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n1_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n2_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n2_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n2_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n2_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n2_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n2_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n2_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n2_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n2_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათებაკოდი:a1_n2_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n2_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n2_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n3_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n3_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n3_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n3_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n3_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n3_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n3_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n3_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n3_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათებაკოდი:a1_n3_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n3_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n3_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n4_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n4_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n4_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n4_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n4_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n4_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n4_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n4_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n4_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათებაკოდი:a1_n4_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n4_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n4_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n5_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n5_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n5_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n5_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n5_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n5_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n5_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n5_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n5_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათებაკოდი:a1_n5_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n5_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n5_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n6_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n6_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n6_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n6_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n6_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n6_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n6_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n6_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n6_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათებაკოდი:a1_n6_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n6_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n6_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n7_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n7_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n7_2:
ზოგადად საკლასო ოთახები როგორია სისუფთავის თვალსაზრისით? - იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად საკლასო ოთახები როგორია სისუფთავის თვალსაზრისით? - იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n7_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n7_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n7_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n7_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n7_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n7_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათებაკოდი:a1_n7_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n7_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n7_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n8_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n8_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n8_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n8_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n8_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n8_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n8_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n8_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n8_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათებაკოდი:a1_n8_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n8_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n8_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n9_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n9_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n9_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n9_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n9_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n9_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n9_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n9_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n9_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათებაკოდი:a1_n9_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n9_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n9_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n10_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n10_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n10_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n10_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n10_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n10_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n10_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n10_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათებაკოდი:a1_n10_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n10_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n10_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n11_1:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n11_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n11_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n11_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n11_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n11_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n11_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n11_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n11_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -საკმარისი განათებაკოდი:a1_n11_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n11_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n11_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ფანჯრების სისუფთავეკოდი:a1_n12_1Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n12_2:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? -იატაკის სისუფთავეკოდი:a1_n12_2Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n12_3:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - მაგიდების ზედაპირების სისუფთავეკოდი:a1_n12_3Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n12_4:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავე- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ჭერის სისუფთავეკოდი:a1_n12_4Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n12_5:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათება- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - საკმარისი განათებაკოდი:a1_n12_5Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
a1_n12_6:
ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურა- I. ზოგადი პირობები
შეკითხვა:ზოგადად როგორია საკლასო ოთახების მდგომარეობა? - ოთახის ტემპერატურაკოდი:a1_n12_6Data Type:Categorical
პასუხები:- კარგი
- მეტნაკლებად კარგი/ნორმალური
- ცუდი
II. წყალი/ წყარო და ხარისხი-
b1:
ძირითადად საიდან მარაგდება წყლით სკოლა?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:ძირითადად საიდან მარაგდება წყლით სკოლა?კოდი:b1Data Type:Categorical
პასუხები:- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია სკოლის შენობაში)
- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია სკოლის ეზოში/ნაკვეთზე)
- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია მეზობელთან)
- წყალი მილსადენიდან (საზოგადო მოხმარების მილსადენზე მიერთებული ონკანი)
- ჭის წყალზე მიერთებული მილი
- დაცული ჭა
- დაუცველი ჭა
- დაცული წყარო
- დაუცველი წყარო
- შეგროვებული წვიმის წყალი
- ცისტერნა განთავსებული დიდ საზიდ მანქანაზე
- ზედაპირზე არსებული წყალი(მდინარე, ტბა, არხი, გუბე, საირიგაციო არხი)
- ბოთლის წყალი
- სკოლაში ან მის შემოგარენში წყალი არ არის
b2:
ფუნქციონირებს თუ არა ამჟამად წყლის ძირითადი წყარო?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:ფუნქციონირებს თუ არა ამჟამად წყლის ძირითადი წყარო?კოდი:b2Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- ნაწილობრივ
B3_1:
არის თუ არა სკოლაში - წყლის შესანახი ჭურჭელი- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა სკოლაში - წყლის შესანახი ჭურჭელიკოდი:B3_1Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
B3_2:
არის თუ არა სკოლაში - წყლის ონკანი სკოლის შიგნით- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა სკოლაში - წყლის ონკანი სკოლის შიგნითკოდი:B3_2Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
B3_3:
არის თუ არა სკოლაში - ფანტანი სკოლის შიგნით- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა სკოლაში - ფანტანი სკოლის შიგნითკოდი:B3_3Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
B3_4:
არის თუ არა სკოლაში - წყლის ონკანი სკოლის გარეთ- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა სკოლაში - წყლის ონკანი სკოლის გარეთკოდი:B3_4Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
B3_5:
არის თუ არა სკოლაში - ფანტანი სკოლის გარეთ- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა სკოლაში - ფანტანი სკოლის გარეთკოდი:B3_5Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
b4:
კარგად არის თუ არა თავდახურული სასმელი წყლის შესანახი ჭურჭელი?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:კარგად არის თუ არა თავდახურული სასმელი წყლის შესანახი ჭურჭელი?კოდი:b4Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- სკოლაში წყლის შესანახი ჭურჭელი არ არის
b5:
სუფთაა თუ არა სასმელი წყლის შესანახი ჭურჭელი?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:სუფთაა თუ არა სასმელი წყლის შესანახი ჭურჭელი?კოდი:b5Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- ნაწილობრივ
b6:
ასხია თუ არა შესანახ ჭურჭელში სუფთა წყალი?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:ასხია თუ არა შესანახ ჭურჭელში სუფთა წყალი?კოდი:b6Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, წყალი ჭურჭელში სუფთა და გამჭვირვალეა
- არა, წყალი ჭურჭელში სუფთა არ არის და მღვრიეა
- არა, წყალში დაცურავს რაღაც ნაწილაკები/ორგანიზმები
- არა, წყალს სუნი ასდის
b7:
გასინჯეთ წყალი წყლის ჭურჭლიდან და უარყოფითი პასუხის შემთხვევაში, მისი გემო აღწერეთ ქვემოთ მოცემულ ხაზზე- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:გასინჯეთ წყალი წყლის ჭურჭლიდან და უარყოფითი პასუხის შემთხვევაში, მისი გემო აღწერეთ ქვემოთ მოცემულ ხაზზეკოდი:b7Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, წყალს ნორმალური გემო აქვს
- არა
- ნაწილობრივ
b8:
გამოიყენება თუ არა წყლის ჭურჭლიდან წყლის ამოსაღებად ჩამჩა?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:გამოიყენება თუ არა წყლის ჭურჭლიდან წყლის ამოსაღებად ჩამჩა?კოდი:b8Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
b9:
იმ შემთხვევაში თუ წყლის ამოსაღებად გამოიყენება ჩამჩა, აქვს თუ არა მას სახელური?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:იმ შემთხვევაში თუ წყლის ამოსაღებად გამოიყენება ჩამჩა, აქვს თუ არა მას სახელური?კოდი:b9Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
b10:
არის თუ არა შესაბამის/ნორმალურ ადგილას შენახული სასმელი წყლის ჭურჭელი?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა შესაბამის/ნორმალურ ადგილას შენახული სასმელი წყლის ჭურჭელი?კოდი:b10Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- ნაწილობრივ
b11:
სუფთაა თუ არა წყლის ონკანის მიმდებარე ტერიტორია- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:სუფთაა თუ არა წყლის ონკანის მიმდებარე ტერიტორიაკოდი:b11Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, მხოლოდ სკოლის შიგნით
- დიახ, მხოლოდ სკოლის გარეთ
- დიახ, სკოლის შიგნით და სკოლის გარეთ
- არც სკოლის შიგნით არც სკოლის გარეთ სუფთა არაა
b12:
გასინჯეთ წყალი ონკანიდან და უარყოფითი პასუხის შემთხვევაში, მისი გემო აღწერეთ ქვემოთ მოცემულ ხაზზე- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:გასინჯეთ წყალი ონკანიდან და უარყოფითი პასუხის შემთხვევაში, მისი გემო აღწერეთ ქვემოთ მოცემულ ხაზზეკოდი:b12Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, წყალს ნორმალური გემო აქვს
- არა
- ნაწილობრივ
b13:
არის თუ არა ხელმისაწვდომი სასმელი წყლის ონკანი I-IV კლასის მოსწავლეებისათვის- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა ხელმისაწვდომი სასმელი წყლის ონკანი I-IV კლასის მოსწავლეებისათვისკოდი:b13Data Type:Categorical
პასუხები:- ყველა
- ზოგიერთი
- არცერთი
b14:
არის თუ არა მოსახერხებელი და ხელმისაწვდომი სასმელი წყალი (ონკანი, წყლის შესანახი ჭურჭელი) შეზღუდული უნარის მქონე ბავშვებისთვის ბავშვებისათვის?- II. წყალი/ წყარო და ხარისხი
შეკითხვა:არის თუ არა მოსახერხებელი და ხელმისაწვდომი სასმელი წყალი (ონკანი, წყლის შესანახი ჭურჭელი) შეზღუდული უნარის მქონე ბავშვებისთვის ბავშვებისათვის?კოდი:b14Data Type:Categorical
პასუხები:- ყველა
- ზოგიერთი
- არცერთი
III. სანიტარია-
c1:
აქვს თუ არა სკოლას ტუალეტი?- III. სანიტარია
შეკითხვა:აქვს თუ არა სკოლას ტუალეტი?კოდი:c1Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
c2_1:
რა ტიპის ტუალეტებია სკოლაში?- III. სანიტარია
შეკითხვა:რა ტიპის ტუალეტებია სკოლაში?კოდი:c2_1Data Type:Categorical
პასუხები:- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია კანალიზაციის სისტემაზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია სეპტიკურ რეზერვუარზე/ბაკზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია “თურქულ/ჩეჩმა” ტუალეტზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია სადღაც სხვაგან
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია უცნობ ადგილას/არ იცის/არაა დარწმუნებული
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილ-მოწყობილი ვენტილაციით
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილ-მოწყობილი დასადგომით (ცემენტის ან სხვა მყარი და დაცული იატაკით)
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილმოწყობილი დასადგომის გარეშე - ღია
- კომპოსტიური ტუალეტი/ალტერნატივა ჩარეცხვადი ტუალეტისა
- სათლი (ვედრო)
- დაკიდებული ტუალეტი/დაკიდებული “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი
- არ არის საპირფარეშო, ბუჩქები/მინდორი
c2_2:
რა ტიპის ტუალეტებია სკოლაში?- III. სანიტარია
შეკითხვა:რა ტიპის ტუალეტებია სკოლაში?კოდი:c2_2Data Type:Categorical
პასუხები:- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია კანალიზაციის სისტემაზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია სეპტიკურ რეზერვუარზე/ბაკზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია “თურქულ/ჩეჩმა” ტუალეტზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია სადღაც სხვაგან
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია უცნობ ადგილას/არ იცის/არაა დარწმუნებული
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილ-მოწყობილი ვენტილაციით
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილ-მოწყობილი დასადგომით (ცემენტის ან სხვა მყარი და დაცული იატაკით)
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილმოწყობილი დასადგომის გარეშე - ღია
- კომპოსტიური ტუალეტი/ალტერნატივა ჩარეცხვადი ტუალეტისა
- სათლი (ვედრო)
- დაკიდებული ტუალეტი/დაკიდებული “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი
- არ არის საპირფარეშო, ბუჩქები/მინდორი
c2_3:
რა ტიპის ტუალეტებია სკოლაში?- III. სანიტარია
შეკითხვა:რა ტიპის ტუალეტებია სკოლაში?კოდი:c2_3Data Type:Categorical
პასუხები:- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია კანალიზაციის სისტემაზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია სეპტიკურ რეზერვუარზე/ბაკზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია “თურქულ/ჩეჩმა” ტუალეტზე
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია სადღაც სხვაგან
- ჩარეცხვადი ტუალეტი (უნიტაზით ან მის გარეშე), რომელიც მიერთებულია უცნობ ადგილას/არ იცის/არაა დარწმუნებული
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილ-მოწყობილი ვენტილაციით
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილ-მოწყობილი დასადგომით (ცემენტის ან სხვა მყარი და დაცული იატაკით)
- “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი კეთილმოწყობილი დასადგომის გარეშე - ღია
- კომპოსტიური ტუალეტი/ალტერნატივა ჩარეცხვადი ტუალეტისა
- სათლი (ვედრო)
- დაკიდებული ტუალეტი/დაკიდებული “თურქული/ჩეჩმა” ტუალეტი
- არ არის საპირფარეშო, ბუჩქები/მინდორი
c8:
არის თუ არა ტულეტის ქაღალდი თითოეულ ჯიხურში?- III. სანიტარია
შეკითხვა:არის თუ არა ტულეტის ქაღალდი თითოეულ ჯიხურში?კოდი:c8Data Type:Categorical
პასუხები:- ყველგან არის
- ზოგან არის, ზოგან არა
- არსად არ არის
c9:
არის ტუალეტი ხელმისაწვდომი და მოსახერხებელი შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე ბავშვებისთვის?- III. სანიტარია
შეკითხვა:არის ტუალეტი ხელმისაწვდომი და მოსახერხებელი შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე ბავშვებისთვის?კოდი:c9Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- ზოგიერთი
შეკითხვა:შეუძლიათ თუ არა I-IV კლასის ბავშვებს მარტო შევიდნენ ტუალეტში?კოდი:c10Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
c11:
არის თუ არა განათება ტუალეტში?- III. სანიტარია
შეკითხვა:არის თუ არა განათება ტუალეტში?კოდი:c11Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
c12:
მუშაობს თუ არა ჩამრთველი?- III. სანიტარია
შეკითხვა:მუშაობს თუ არა ჩამრთველი?კოდი:c12Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
IV. ჰიგიენა-
d1_1:
რა ტიპის ხელსაბანი საშუალებებია სკოლაში?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:რა ტიპის ხელსაბანი საშუალებებია სკოლაში?კოდი:d1_1Data Type:Categorical
პასუხები:- ონკანი
- ავტონომიური ხელსაბანი მოწყობილობა
- ავზი/სათლი
- არცერთი
d1_2:
რა ტიპის ხელსაბანი საშუალებებია სკოლაში?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:რა ტიპის ხელსაბანი საშუალებებია სკოლაში?კოდი:d1_2Data Type:Categorical
პასუხები:- ონკანი
- ავტონომიური ხელსაბანი მოწყობილობა
- ავზი/სათლი
- არცერთი
d1_3:
რა ტიპის ხელსაბანი საშუალებებია სკოლაში?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:რა ტიპის ხელსაბანი საშუალებებია სკოლაში?კოდი:d1_3Data Type:Categorical
პასუხები:- ონკანი
- ავტონომიური ხელსაბანი მოწყობილობა
- ავზი/სათლი
- არცერთი
შეკითხვა:არის თუ არა საპონი ხელსაბანებთან თქვენი ვიზიტისას?კოდი:d5Data Type:Categorical
პასუხები:- ყველგან არის
- ზოგან არის, ზოგან არა
- არსად არ არის
შეკითხვა:იყო თუ არა წყალი თქვენი ვიზიტის დროს ხელსაბანებში?კოდი:d6Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, ყველგან, რომლებიც ვნახე
- დიახ, 50%-ზე მეტში
- დიახ, მაგრამ მხოლოდ 50%-მდე და ნაკლებში რომლებიც ვნახე
- წყალი არ იყო
d7:
მოსახერხებელი და ხელმისაწვდომია თუ არა ხელსაბანები შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე ბავშვებისთვის?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:მოსახერხებელი და ხელმისაწვდომია თუ არა ხელსაბანები შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე ბავშვებისთვის?კოდი:d7Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, ყველა საშუალება ხელმისაწვდომია
- ზოგიერთი
- არცერთი
შეკითხვა:მოსახერხებელი და ხელმისაწვდომია თუ არა ხელსაბანები I-IV კლასის ბავშვებისათვის?კოდი:d8Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, ყველა საშუალება ხელმისაწვდომია
- ზოგიერთი
- არცერთი
შეკითხვა:არის თუ არა ხელმისაწვდომი ქვემოთ ჩამოთვლილი ნივთები ტუალეტებში ან ხელსაბანებთან ახლოს იმ დროისათვის, როდესაც მოსწავლეები იქ იმყოფებიან? - სანაგვე ყუთიკოდი:D9_1Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
შეკითხვა:არის თუ არა ხელმისაწვდომი ქვემოთ ჩამოთვლილი ნივთები ტუალეტებში ან ხელსაბანებთან ახლოს იმ დროისათვის, როდესაც მოსწავლეები იქ იმყოფებიან? - პირსახოცებიკოდი:D9_2Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
შეკითხვა:არის თუ არა ხელმისაწვდომი ქვემოთ ჩამოთვლილი ნივთები ტუალეტებში ან ხელსაბანებთან ახლოს იმ დროისათვის, როდესაც მოსწავლეები იქ იმყოფებიან? - ელექტრო საშრობიკოდი:D9_3Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
შეკითხვა:არის თუ არა ხელმისაწვდომი ქვემოთ ჩამოთვლილი ნივთები ტუალეტებში ან ხელსაბანებთან ახლოს იმ დროისათვის, როდესაც მოსწავლეები იქ იმყოფებიან? - ქაღალდის ხელსახოცებიკოდი:D9_4Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
D10_1:
სანაგვე ყუთი გადავსებულია?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:სანაგვე ყუთი გადავსებულია?კოდი:D10_1Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- სანაგვე ყუთი საერთოდ არ არის
D10_2:
სანაგვე ყუთი არ არის გადავსებული?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:სანაგვე ყუთი არ არის გადავსებული?კოდი:D10_2Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- სანაგვე ყუთი საერთოდ არ არის
D11:
არის თუ არა განათება ხელსაბანთან?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:არის თუ არა განათება ხელსაბანთან?კოდი:D11Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
D12:
შეამოწმეთ მუშაობს თუ არა ჩამრთველი?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:შეამოწმეთ მუშაობს თუ არა ჩამრთველი?კოდი:D12Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- ჩამრთველი არ არის
d13_1_1:
გოგო იყო თუ ბიჭი - მოსწავლე 1?- IV. ჰიგიენა
შეკითხვა:გოგო იყო თუ ბიჭი - მოსწავლე 1?კოდი:d13_1_1Data Type:Categorical
პასუხები:
-