2012 წლის 4 დეკემბერს გაეროს ბავშვთა ფონდთან (UNICEF) დადებული ხელშეკრულების თანახმად, საქართველოს სტატისტიკის ეროვნულმა სამსახურმა განახორციელა პროექტი სახელწოდებით “მონაცემთა შეგროვება ადრეული სწავლებისა და ბავშვებზე ზრუნვისათვის საქართველოში”, რომელიც 2012 წლის 4 დეკემბრიდან 2013 წლის 7 ივლისამდე პერიოდს მოიცავს.
ხსენებული პროექტის ფარგლებში საქართველოს სტატისტიკის ეროვნულმა სამსახურმა განახორციელა შემდეგი ღონისძიებები:
-
განსაზღვრა სკოლამდელი აღზრდის ინდიკატორები და შეადგინა საპილოტე კითხვარები.
-
ჩაატარა საცდელი გამოკითხვა.
-
შეადგინა საბოლოო კითხვარები და შესაბამისი ინსტრუქციები.
-
განაახლა საჯარო სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების ნუსხა.
-
გამოკითხვის საველე სამუშაოებს თან სდევდა მონაცემთა შემდგომი შეყვანა და დამუშავება, აგრეთვე, მონაცემთა ბაზის გაწმენდა და ანალიზი.
-
მომზადდა საბოლოო ანალიტიკური ანგარიში.
საველე სამუშაოებმა საქართველოს 1,259 საჯარო სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება (საბავშვო ბაგა-ბაღი) მოიცვა. ქვემოთ მოცემულ ცხრილში ნაჩვენებია რეგიონებში არსებული საბავშვო ბაგა-ბაღების რაოდენობა.
რეგიონი |
საბავშვო ბაგა-ბაღების რაოდენობა |
თბილისი |
157 |
აჭარა |
57 |
გურია |
70 |
იმერეთი |
239 |
კახეთი |
205 |
მცხეთა-მთიანეთი |
55 |
რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი |
36 |
სამეგრელო-ზემო სვანეთი |
226 |
სამცხე-ჯავახეთი |
34 |
ქვემო ქართლი |
84 |
შიდა ქართლი |
96 |
სულ |
1,259 |
2011-2012 წლებში არ იმუშავა 15-მა საბავშვო ბაგა-ბაღმა: აჭარაში, მცხეთა-მთიანეთსა და შიდა ქართლში თითო-თითომ; იმერეთსა და სამეგრელო-ზემო სვანეთში ორ-ორმა; სამმა გურიაში; და ხუთმა კახეთში. ამგვარად, 2011/2012 სასწავლო წელს ჩვენ 1,244 საბავშვო ბაგა-ბაღის მონაცემები მოვიპოვეთ.
- 0. საბავშვო ბაღის დეტალები
-
RegNo:
რეგიონი- 0. საბავშვო ბაღის დეტალები
შეკითხვა:კოდი:RegNoData Type:Categorical
პასუხები:- თბილისი
- აჭარა
- გურია
- იმერეთი
- კახეთი
- მცხეთა-მთიანეთი
- რაჭა-ლეჩხუმი
- სამეგრელო
- სამცხე-ჯავახეთი
- ქვემო ქართლი
- შიდა ქართლი
I. ზოგადი მონაცემები-
Q1:
რომელი წლიდან დაიწყო ფუნქციონირება თქვენი სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებამ?- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:რომელი წლიდან დაიწყო ფუნქციონირება თქვენი სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებამ?კოდი:Q1Data Type:Categorical
პასუხები:- 1970 წლამდე
- 1970-1979
- 1980-1989
- 1990-1994
- 1995-1999
- 2000-2004
- 2005-2009
- 2010 ან შემდგომ წლებში
Q2:
რა ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმა აქვს თქვენს დაწესებულებას?- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:რა ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმა აქვს თქვენს დაწესებულებას?კოდი:Q2Data Type:Categorical
პასუხები:- არასამეწარმეო არაკომერციული იურიდიული პირი (ააიპ)
- სხვა (მიუთითეთ)
Q4:
ჩვეულებრივ აქვთ თუ არა მშობლებს უფლება მოიყვანონ და წაიყვანონ ბავშვები მათთვის მოსახერხებელ დროს?- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ჩვეულებრივ აქვთ თუ არა მშობლებს უფლება მოიყვანონ და წაიყვანონ ბავშვები მათთვის მოსახერხებელ დროს?კოდი:Q4Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ, მშობლებს აქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოიყვანონ და წაიყვანონ ბავშვები
- მშობლებს აქვთ უფლება მოიყვანონ და წაიყვანონ ბავშვები მათთვის მოსახერხებელ დროს მხოლოდ გამონაკლის შემთხვევებში
- არა, მშობლებმა დაწესებულ დროს უნდა მოიყვანონ და წაიყვანონ ბავშვები.
Q5:
რომელი არის თქვენი დაწესებულების უშუალო მართვის ორგანო?- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:რომელი არის თქვენი დაწესებულების უშუალო მართვის ორგანო?კოდი:Q5Data Type:Categorical
პასუხები:- სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების გაერთიანება/სააგენტო
- მუნიციპალიტეტის გამგეობა
- მუნიციპალიტეტის საკრებულო
- თვითმმართველი ქალაქის მერია
- სხვა (მიუთითეთ)
Q6_R1_1:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზეკოდი:Q6_R1_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R1_2:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზეკოდი:Q6_R1_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R1_3:
ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზეკოდი:Q6_R1_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R1_4:
სხვა უწყება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სხვა უწყება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებისთვის ბიუჯეტის შედგენაზეკოდი:Q6_R1_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R2_1:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისასკოდი:Q6_R2_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R2_2:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისასკოდი:Q6_R2_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R2_3:
ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისასკოდი:Q6_R2_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R2_4:
სხვა უწყება პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სხვა უწყება პასუხისმგებელია ბავშვების რეგისტრაციაზე ჩარიცხვისასკოდი:Q6_R2_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R3_1:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის განსაზღვრაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის განსაზღვრაზეკოდი:Q6_R3_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R3_2:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის განსაზღვრაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის განსაზღვრაზეკოდი:Q6_R3_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R3_3:
ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის განსაზღვრაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის განსაზღვრაზეკოდი:Q6_R3_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R3_4:
სხვა უწყება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის (მშობლის გადასახადი) განსაზღვრაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სხვა უწყება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურის (მშობლის გადასახადი) განსაზღვრაზეკოდი:Q6_R3_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R4_1:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზეკოდი:Q6_R4_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R4_2:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზეკოდი:Q6_R4_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R4_3:
ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზეკოდი:Q6_R4_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R4_4:
სხვა უწყება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სხვა უწყება პასუხისმგებელია სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მომსახურების საფასურზე შეღავათების დადგენაზეკოდი:Q6_R4_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R5_1:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულება პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზეკოდი:Q6_R5_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R5_2:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანო პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზეკოდი:Q6_R5_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R5_3:
ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ადგილობრივი ხელისუფლება (გამგეობა, საკრებულო, მერია) პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზეკოდი:Q6_R5_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q6_R5_4:
სხვა უწყება პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სხვა უწყება პასუხისმგებელია სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის/გეგმის შემუშავება/მიღებაზეკოდი:Q6_R5_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q7_1:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა ბაღების მეთოდოლოგიური დახმარება;- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა ბაღების მეთოდოლოგიური დახმარება;კოდი:Q7_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q7_2:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა ადამიანური რესურსების/პერსონალის ცოდნის გაღრმავება და ა.შ.;- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა ადამიანური რესურსების/პერსონალის ცოდნის გაღრმავება და ა.შ.;კოდი:Q7_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q7_3:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა სტანდარტებით უზრუნველყოფა- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა სტანდარტებით უზრუნველყოფაკოდი:Q7_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q7_4:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა მონაცემების დამუშავება და ანალიზი;- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა მონაცემების დამუშავება და ანალიზი;კოდი:Q7_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q7_5:
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა სააღმზრდელო პროცესის შეფასება, მონიტორინგი და ანალიზი.- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვის ორგანოს ფუნქციაა სააღმზრდელო პროცესის შეფასება, მონიტორინგი და ანალიზი.კოდი:Q7_5Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q8:
აქვს თუ არა სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანოს სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების განვითარების რაიმე სტრატეგია?- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:აქვს თუ არა სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მართვის ორგანოს სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების განვითარების რაიმე სტრატეგია?კოდი:Q8Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
- არ ვიცით
Q9:
აწვდის თუ არა თქვენი დაწესებულების ადმინისტრაცია რაიმე სახის მონაცემებს მართვის ორგანოს ან სხვა სახელწიფო სტრუქტურას ყოველწლიურად ან უფრო ხშირად?- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:აწვდის თუ არა თქვენი დაწესებულების ადმინისტრაცია რაიმე სახის მონაცემებს მართვის ორგანოს ან სხვა სახელწიფო სტრუქტურას ყოველწლიურად ან უფრო ხშირად?კოდი:Q9Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
Q10_R1_1:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის ფინანსურ მონაცემებს სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის ფინანსურ მონაცემებს სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოსკოდი:Q10_R1_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R1_2:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის ფინანსურ მონაცემებს ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის ფინანსურ მონაცემებს ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)კოდი:Q10_R1_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R1_3:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის ფინანსურ მონაცემებს სხვა სახელმწიფო სტრუქტურას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის ფინანსურ მონაცემებს სხვა სახელმწიფო სტრუქტურასკოდი:Q10_R1_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R2_1:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების მთლიანი რაოდენობის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების მთლიანი რაოდენობის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოსკოდი:Q10_R2_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R2_2:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების მთლიანი რაოდენობის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების მთლიანი რაოდენობის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)კოდი:Q10_R2_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R2_3:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების მთლიანი რაოდენობის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების მთლიანი რაოდენობის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურასკოდი:Q10_R2_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების სხვადასხვა მახასიათებლების შესახებ (სქესი, ასაკი, სპეციალური საჭიროება) სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოსკოდი:Q10_R3_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების სხვადასხვა მახასიათებლების შესახებ (სქესი, ასაკი, სპეციალური საჭიროება) ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)კოდი:Q10_R3_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R3_3:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების სხვადასხვა მახასიათებლების შესახებ (სქესი, ასაკი, სპეციალური საჭიროება) სხვა სახელმწიფო სტრუქტურას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბავშვების სხვადასხვა მახასიათებლების შესახებ (სქესი, ასაკი, სპეციალური საჭიროება) სხვა სახელმწიფო სტრუქტურასკოდი:Q10_R3_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R4_1:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბაღში აღსაზრდელთა ადგილების რაოდენობის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბაღში აღსაზრდელთა ადგილების რაოდენობის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოსკოდი:Q10_R4_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R4_2:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბაღში აღსაზრდელთა ადგილების რაოდენობის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბაღში აღსაზრდელთა ადგილების რაოდენობის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)კოდი:Q10_R4_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R4_3:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბაღში აღსაზრდელთა ადგილების რაოდენობის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ბაღში აღსაზრდელთა ადგილების რაოდენობის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურასკოდი:Q10_R4_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R5_1:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოსკოდი:Q10_R5_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R5_2:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას( გამგეობა, საკრებულო, მერია)- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას( გამგეობა, საკრებულო, მერია)კოდი:Q10_R5_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R5_3:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურასკოდი:Q10_R5_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R6_1:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს საგანმანათლებლო მასალების და ინვენტარის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს საგანმანათლებლო მასალების და ინვენტარის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოსკოდი:Q10_R6_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R6_2:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს საგანმანათლებლო მასალების და ინვენტარის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს საგანმანათლებლო მასალების და ინვენტარის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)კოდი:Q10_R6_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R6_3:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს საგანმანათლებლო მასალების და ინვენტარის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს საგანმანათლებლო მასალების და ინვენტარის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურასკოდი:Q10_R6_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R7_1:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს სახელმძღვანელოებისა და დამხმარე ლიტერატურის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს სახელმძღვანელოებისა და დამხმარე ლიტერატურის შესახებ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების უშუალო მართვის ორგანოსკოდი:Q10_R7_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R7_2:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს სახელმძღვანელოებისა და დამხმარე ლიტერატურის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს სახელმძღვანელოებისა და დამხმარე ლიტერატურის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებას (გამგეობა, საკრებულო, მერია)კოდი:Q10_R7_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q10_R7_3:
დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს სახელმძღვანელოებისა და დამხმარე ლიტერატურის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:დაწესებულების ადმინისტრაცია აწვდის მონაცემებს სახელმძღვანელოებისა და დამხმარე ლიტერატურის შესახებ სხვა სახელმწიფო სტრუქტურასკოდი:Q10_R7_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q11:
ამჟამად გყავთ თუ არა, ან გყოლიათ თუ არა ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ი?- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ამჟამად გყავთ თუ არა, ან გყოლიათ თუ არა ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ი?კოდი:Q11Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
Q12_1:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით გავესაუბრეთ ბავშვის მშობელს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით გავესაუბრეთ ბავშვის მშობელსკოდი:Q12_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_2:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით გავესაუბრეთ ბავშვის ოჯახის ახლობელს/მეზობელს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით გავესაუბრეთ ბავშვის ოჯახის ახლობელს/მეზობელსკოდი:Q12_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_3:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით გავიარეთ კონსულტაცია კოლეგებთან იმასთან დაკავშირებით თუ რა შეიძლება მოვიმოქმედო ასეთ შემთხვევაში- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით გავიარეთ კონსულტაცია კოლეგებთან იმასთან დაკავშირებით თუ რა შეიძლება მოვიმოქმედო ასეთ შემთხვევაშიკოდი:Q12_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_4:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ სოციალური მომსახურების სააგენტოს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ სოციალური მომსახურების სააგენტოსკოდი:Q12_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_5:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ სამედიცინო დაწესებულების წარმომადგენლებს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ სამედიცინო დაწესებულების წარმომადგენლებსკოდი:Q12_5Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_6:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების გაერთიანების ხელმძღვანელობას- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების გაერთიანების ხელმძღვანელობასკოდი:Q12_6Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_7:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ ადგილობრივ არასამთავრობო ორგანიზაციებს, რომლებიც მუშაობენ ბავშვთა ძალადობის საკითხებზე- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ ადგილობრივ არასამთავრობო ორგანიზაციებს, რომლებიც მუშაობენ ბავშვთა ძალადობის საკითხებზეკოდი:Q12_7Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_8:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ შინაგან საქმეთა სამინისტროს- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით მივმართეთ შინაგან საქმეთა სამინისტროსკოდი:Q12_8Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q12_9:
ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით სხვა ქმედებას მივმართეთ- I. ზოგადი მონაცემები
შეკითხვა:ძალადობის მსხვერპლი ბავშვ(ებ)ის დაცვის მიზნით სხვა ქმედებას მივმართეთკოდი:Q12_9Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
II. დასაქმებული პერსონალი და აღსაზრდელთა ჯგუფები-
Q15:
გარდა ძირითადი პერსონალისა 2011/2012 სასწავლო წელს დროებით დაიქირავეთ თუ არა თანამშრომლები კონკრეტული სამუშაოს შესასრულებლად?- II. დასაქმებული პერსონალი და აღსაზრდელთა ჯგუფები
შეკითხვა:გარდა ძირითადი პერსონალისა 2011/2012 სასწავლო წელს დროებით დაიქირავეთ თუ არა თანამშრომლები კონკრეტული სამუშაოს შესასრულებლად?კოდი:Q15Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება-
Q24:
თქვენი ყოველდღიური სასწავლო/სააღმზრდელო პროცესი რეგულირდება თუ არა რაიმე კონკრეტული პროგრამის ან გეგმის მიხედვით?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:თქვენი ყოველდღიური სასწავლო/სააღმზრდელო პროცესი რეგულირდება თუ არა რაიმე კონკრეტული პროგრამის ან გეგმის მიხედვით?კოდი:Q24Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
Q25:
რომელი უწყების მიერ არის აღნიშნული პროგრამა ან გეგმა შედგენილი?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:რომელი უწყების მიერ არის აღნიშნული პროგრამა ან გეგმა შედგენილი?კოდი:Q25Data Type:Categorical
პასუხები:- სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მიერ
- სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების გაერთიანების/სააგენტოს მიერ
- სხვა (მიუთითეთ)
Q26:
ხდება თუ არა პროგრამის/გეგმის განხორციელების შემოწმება, თუ კი რომელი უწყების მიერ?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:ხდება თუ არა პროგრამის/გეგმის განხორციელების შემოწმება, თუ კი რომელი უწყების მიერ?კოდი:Q26Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
Q28_R1:
იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „ადრეულ ასაკში სწავლისა და განვითარების სტანდარტებს“?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „ადრეულ ასაკში სწავლისა და განვითარების სტანდარტებს“?კოდი:Q28_R1Data Type:Categorical
პასუხები:- ვიცნობთ და ვიყენებთ
- ვიცნობთ, მაგრამ არ ვიყენებთ
- არ ვიცნობთ
Q28_R2:
იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „საბავშვო ბაღის აღმზრდელის დამხმარე სახელმძღვანელოს“?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „საბავშვო ბაღის აღმზრდელის დამხმარე სახელმძღვანელოს“?კოდი:Q28_R2Data Type:Categorical
პასუხები:- ვიცნობთ და ვიყენებთ
- ვიცნობთ, მაგრამ არ ვიყენებთ
- არ ვიცნობთ
Q28_R3:
იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „სკოლამდელი ასაკის ბავშვთა შეფასების ფორმას“?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „სკოლამდელი ასაკის ბავშვთა შეფასების ფორმას“?კოდი:Q28_R3Data Type:Categorical
პასუხები:- ვიცნობთ და ვიყენებთ
- ვიცნობთ, მაგრამ არ ვიყენებთ
- არ ვიცნობთ
Q28_R4:
იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „სკოლამდელი განათლების პროგრამას“?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „სკოლამდელი განათლების პროგრამას“?კოდი:Q28_R4Data Type:Categorical
პასუხები:- ვიცნობთ და ვიყენებთ
- ვიცნობთ, მაგრამ არ ვიყენებთ
- არ ვიცნობთ
Q28_R5:
იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „სასწავლო–სააღმზრდელო პროგრამას ბაგა ბაღებისათვის“?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:იცნობენ და იყენებენ თუ არა თქვენი დაწესებულების აღმზრდელები /თანამშრომლები „სასწავლო–სააღმზრდელო პროგრამას ბაგა ბაღებისათვის“?კოდი:Q28_R5Data Type:Categorical
პასუხები:- ვიცნობთ და ვიყენებთ
- ვიცნობთ, მაგრამ არ ვიყენებთ
- არ ვიცნობთ
Q29_1:
დაწესებულებაში ხდება ბავშვის მიერ განვლილი მასალების და თემების დოკუმენტაციის წარმოება- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:დაწესებულებაში ხდება ბავშვის მიერ განვლილი მასალების და თემების დოკუმენტაციის წარმოებაკოდი:Q29_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q29_2:
დაწესებულებაში ხდება ბავშვის მიღწევების დოკუმენტაციის წარმოება- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:დაწესებულებაში ხდება ბავშვის მიღწევების დოკუმენტაციის წარმოებაკოდი:Q29_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q29_3:
დაწესებულებაში ხდება სირთულეების, რასაც ბავშვი აწყდება სააღმზრდელო პროცესში დოკუმენტაციის წარმოება- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:დაწესებულებაში ხდება სირთულეების, რასაც ბავშვი აწყდება სააღმზრდელო პროცესში დოკუმენტაციის წარმოებაკოდი:Q29_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q29_4:
დაწესებულებაში ხდება ბავშვის ნამუშევრების დოკუმენტაციის წარმოება- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:დაწესებულებაში ხდება ბავშვის ნამუშევრების დოკუმენტაციის წარმოებაკოდი:Q29_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q29_5:
დაწესებულებაში ხდება ბავშვის ჯანმრთელობის მდგომარეობისა და მისი ცვლილებების შესახებ დოკუმენტაციის წარმოება- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:დაწესებულებაში ხდება ბავშვის ჯანმრთელობის მდგომარეობისა და მისი ცვლილებების შესახებ დოკუმენტაციის წარმოებაკოდი:Q29_5Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q29_6:
დაწესებულებაში ხდება სხვა დოკუმენტაციის წარმოება- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:დაწესებულებაში ხდება სხვა დოკუმენტაციის წარმოებაკოდი:Q29_6Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q29_7:
არ ვაწარმოებთ არანაირ დოკუმენტაციას- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:არ ვაწარმოებთ არანაირ დოკუმენტაციასკოდი:Q29_7Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q30:
გაქვთ თუ არა სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმა?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:გაქვთ თუ არა სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმა?კოდი:Q30Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ და ასეთი ბავშვები გვყავს
- დიახ, მაგრამ ასეთი ბავშვები არ გვყავს
- არა, თუმცა ასეთი ბავშვები გვყავს
- არა და არც ასეთი ბავშვები არ გვყავს
Q31_1:
სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს აღმზრდელი- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს აღმზრდელიკოდი:Q31_1Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q31_2:
სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს აღმზრდელის თანაშემწე- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს აღმზრდელის თანაშემწეკოდი:Q31_2Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q31_3:
სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს მეთოდისტი/საგანამანათლებლო პროგრამების კოორდინატორი- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს მეთოდისტი/საგანამანათლებლო პროგრამების კოორდინატორიკოდი:Q31_3Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q31_4:
სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს ბაღის ფსიქოლოგი- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს ბაღის ფსიქოლოგიკოდი:Q31_4Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q31_5:
სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს ბაღის სპეციალური პედაგოგი- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს ბაღის სპეციალური პედაგოგიკოდი:Q31_5Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q31_6:
სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს ბაღის ლოგოპედი- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს ბაღის ლოგოპედიკოდი:Q31_6Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q31_7:
სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს სხვა ადამიანი- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობს სხვა ადამიანიკოდი:Q31_7Data Type:Categorical
პასუხები:- არა
- დიახ
Q32:
ბავშვის განვითარების ინფორმაციის მიწოდების მიზნით, საშუალოდ რა სიხშირით ხვდებით მშობლებს ინდივიდუალურ ან ჯგუფურ შეხვედრებზე?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:ბავშვის განვითარების ინფორმაციის მიწოდების მიზნით, საშუალოდ რა სიხშირით ხვდებით მშობლებს ინდივიდუალურ ან ჯგუფურ შეხვედრებზე?კოდი:Q32Data Type:Categorical
პასუხები:- თვეში ერთხელ ან უფრო ხშირად
- ორ თვეში ერთხელ
- სამ თვეში ერთხელ
- ექვს თვეში ერთხელ ან უფრო იშვიათად
- საერთოდ არ ვხვდებით
Q33:
არსებობს თუ არა თქვენს დაწესებულებაში ანონიმური წერილების ყუთი (მშობლების პრეტენზიებისათვის)?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:არსებობს თუ არა თქვენს დაწესებულებაში ანონიმური წერილების ყუთი (მშობლების პრეტენზიებისათვის)?კოდი:Q33Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
Q34:
არსებობს თუ არა თქვენს დაწესებულებაში მშობლის კითხვარი (მშობლის შესავსები კითხვარი ბავშვის საყვარელი პესონაჟის, ზღაპრისა და ა.შ. შესახებ, აგრეთვე მშობლის ბაღთან მიმართებაში მოლოდინის შესახებ)?- III. სასწავლო პროცესის ორგანიზება
შეკითხვა:არსებობს თუ არა თქვენს დაწესებულებაში მშობლის კითხვარი (მშობლის შესავსები კითხვარი ბავშვის საყვარელი პესონაჟის, ზღაპრისა და ა.შ. შესახებ, აგრეთვე მშობლის ბაღთან მიმართებაში მოლოდინის შესახებ)?კოდი:Q34Data Type:Categorical
პასუხები:- დიახ
- არა
IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო-
Q35_R1:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სახატავი მასალა (სხვადასხვა ზომის, ფაქტურისა და ფერის ქაღალდები, ფანქრები, ცარცი, საღებავები და სხვადასხვა ზომის ფუნჯები)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სახატავი მასალა (სხვადასხვა ზომის, ფაქტურისა და ფერის ქაღალდები, ფანქრები, ცარცი, საღებავები და სხვადასხვა ზომის ფუნჯები)?კოდი:Q35_R1Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R2:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების საძერწი საშუალებები (თიხა, პლასტელინი, მასალის საჭრელები, ფორმები)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების საძერწი საშუალებები (თიხა, პლასტელინი, მასალის საჭრელები, ფორმები)?კოდი:Q35_R2Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R3:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვა ხელოვნების მასალა და საშუალებები (წებო, სკოჩი, მაკრატელი, საქსოვი ძაფები, ნაჭრები, ღილები, ერთჯერადი თეფშები, კონტეინერები, მაგ. რძის ან არაჟნის)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვა ხელოვნების მასალა და საშუალებები (წებო, სკოჩი, მაკრატელი, საქსოვი ძაფები, ნაჭრები, ღილები, ერთჯერადი თეფშები, კონტეინერები, მაგ. რძის ან არაჟნის)?კოდი:Q35_R3Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R4:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მანათობელი სათამაშოები?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მანათობელი სათამაშოები?კოდი:Q35_R4Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R5:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სათამაშოები, რომლებიც გამოსცემენ მუსიკალურ ბგერებს (არ იგულისხმება მუსიკალური ინსტრუმენტები ბავშვებისათვის)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სათამაშოები, რომლებიც გამოსცემენ მუსიკალურ ბგერებს (არ იგულისხმება მუსიკალური ინსტრუმენტები ბავშვებისათვის)?კოდი:Q35_R5Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R6:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ბუნებრივი და საკვები მასალა (ქვა, ფოთლები, ქვიშა, ფქვილი, ბურღულეული)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ბუნებრივი და საკვები მასალა (ქვა, ფოთლები, ქვიშა, ფქვილი, ბურღულეული)?კოდი:Q35_R6Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R7:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ზომის სათამაშო ჭურჭელი?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ზომის სათამაშო ჭურჭელი?კოდი:Q35_R7Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R8:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მუსიკალური ინსტრუმენტები ბავშვებისთვის (გიტარა, კლავიშები, დოლი, დაირა, ქსილოფონი და ა.შ)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მუსიკალური ინსტრუმენტები ბავშვებისთვის (გიტარა, კლავიშები, დოლი, დაირა, ქსილოფონი და ა.შ)?კოდი:Q35_R8Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R9:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების აუდიო ჩანაწერები და მათი მოსასმენი მოწყობილობა (კასეტები, CD, ფირფიტები, მაგნიტოფონი, მუსიკალური ცენტრი და ა.შ)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების აუდიო ჩანაწერები და მათი მოსასმენი მოწყობილობა (კასეტები, CD, ფირფიტები, მაგნიტოფონი, მუსიკალური ცენტრი და ა.შ)?კოდი:Q35_R9Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R10:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების დრამატული მასალა: სათამაშო ტანსაცმელი, აქსესუარები (ქოლგა, ჩანთა, სათვალე, საოჯახო ნივთები), სათამაშო ტრანსპორტი (მანქანა, ტრაქტორი, მატარებელი და ა. შ.), სხვადასხვა მასალა როლური თამაშებისთვის?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების დრამატული მასალა: სათამაშო ტანსაცმელი, აქსესუარები (ქოლგა, ჩანთა, სათვალე, საოჯახო ნივთები), სათამაშო ტრანსპორტი (მანქანა, ტრაქტორი, მატარებელი და ა. შ.), სხვადასხვა მასალა როლური თამაშებისთვის?კოდი:Q35_R10Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R11:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ზომის ბურთები?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ზომის ბურთები?კოდი:Q35_R11Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R12:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სახტუნაოები?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სახტუნაოები?კოდი:Q35_R12Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R13:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ჰულაჰუპი (წელზე სატრიალებელი რგოლი)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ჰულაჰუპი (წელზე სატრიალებელი რგოლი)?კოდი:Q35_R13Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R14:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ლაბირინთები, ასაძრომები (შვედური კედელი), კარვები?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ლაბირინთები, ასაძრომები (შვედური კედელი), კარვები?კოდი:Q35_R14Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R15:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების საქანელები, ჰამაკი, სასრიალო, აიწონა-დაიწონა?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების საქანელები, ჰამაკი, სასრიალო, აიწონა-დაიწონა?კოდი:Q35_R15Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R16:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების საბავშვო ლიტერატურა (მოთხრობები, ლექსები, იგავები, ზღაპრები და ა.შ.)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების საბავშვო ლიტერატურა (მოთხრობები, ლექსები, იგავები, ზღაპრები და ა.შ.)?კოდი:Q35_R16Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R17:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ენის განვითარების ხელშემწყობი დამატებითი მასალა (პოსტერები, სურათები, სათამაშო ბარათები, ჩაწერილი (აუდიო) მოთხრობები და ა.შ.)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ენის განვითარების ხელშემწყობი დამატებითი მასალა (პოსტერები, სურათები, სათამაშო ბარათები, ჩაწერილი (აუდიო) მოთხრობები და ა.შ.)?კოდი:Q35_R17Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R18:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების კომუნიკაციის განვითარების ხელშემწყობი მასალა და რესურსები (სათამაშო ტელეფონი, ხელის თოჯინები, თოჯინები, პატარა ფიგურები, სათამაშო ცხოველები, მაგნიტური დაფა)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების კომუნიკაციის განვითარების ხელშემწყობი მასალა და რესურსები (სათამაშო ტელეფონი, ხელის თოჯინები, თოჯინები, პატარა ფიგურები, სათამაშო ცხოველები, მაგნიტური დაფა)?კოდი:Q35_R18Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R19:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ლოტო, მემო (სამაგიდო მეხსიერების განმავითარებელი თამაშები), დომინო და სამაგიდო კამათლიანი თამაშები?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ლოტო, მემო (სამაგიდო მეხსიერების განმავითარებელი თამაშები), დომინო და სამაგიდო კამათლიანი თამაშები?კოდი:Q35_R19Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R20:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ფორმების და ზომების შემსწავლელი სათამაშოები (სხვადასხვა ფორმის და ზომის ფიგურები, ხვრელებიანი ყუთები, ფორმების და ზომების ჩასაწყობი სამაგიდო თამაშები და ა.შ)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ფორმების და ზომების შემსწავლელი სათამაშოები (სხვადასხვა ფორმის და ზომის ფიგურები, ხვრელებიანი ყუთები, ფორმების და ზომების ჩასაწყობი სამაგიდო თამაშები და ა.შ)?კოდი:Q35_R20Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R21:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა სირთულის ფაზელები (სხვადასხვა ფორმის რამდენიმე ნაწილისაგან შემდგარი სურათი, რომელიც ბავშვმა უნდა ააწყოს)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა სირთულის ფაზელები (სხვადასხვა ფორმის რამდენიმე ნაწილისაგან შემდგარი სურათი, რომელიც ბავშვმა უნდა ააწყოს)?კოდი:Q35_R21Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R22:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ზომის მოზაიკა, სხვადასხვა ზომის მძივები, თასმებიანი მასალა?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების სხვადასხვა ზომის მოზაიკა, სხვადასხვა ზომის მძივები, თასმებიანი მასალა?კოდი:Q35_R22Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R23:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მიზეზ-შედეგობრივი სათამაშოები (პირამიდა, ბზრიალა, დასაქოქი სათამაშოები, და ა.შ.)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მიზეზ-შედეგობრივი სათამაშოები (პირამიდა, ბზრიალა, დასაქოქი სათამაშოები, და ა.შ.)?კოდი:Q35_R23Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R24:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ასაწყობი სათამაშოები (სხვადასხვა ზომის ხის კუბიკები, ლეგოს ტიპის კუბიკები, პატარა ფიგურები და ა.შ)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ასაწყობი სათამაშოები (სხვადასხვა ზომის ხის კუბიკები, ლეგოს ტიპის კუბიკები, პატარა ფიგურები და ა.შ)?კოდი:Q35_R24Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R25:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების გასაზომი საშუალებები (სანტიმეტრი, თოკი, დანაყოფებიანი ჭურჭელი და ა.შ)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების გასაზომი საშუალებები (სანტიმეტრი, თოკი, დანაყოფებიანი ჭურჭელი და ა.შ)?კოდი:Q35_R25Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R26:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ცოცხალი მასალა (თევზები, ზაზუნები, ჩიტები, მცენარეები და ა.შ.)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების ცოცხალი მასალა (თევზები, ზაზუნები, ჩიტები, მცენარეები და ა.შ.)?კოდი:Q35_R26Data Type:Categorical
პასუხები:- საერთოდ ვერ აკმაყოფილებს
- ნაკლებად აკმაყოფილებს
- მეტნაკლებად აკმაყოფილებს
- ძირითადად აკმაყოფილებს
- სრულიად აკმაყოფილებს
Q35_R27:
აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მასალა სამეცნიერო აქტივობებისთვის (მაგნიტი, გამადიდებელი შუშა და ა.შ.)?- IV. საგანმანათლებლო ინვენტარი და ფიზიკური გარემო
შეკითხვა:აქვს თუ არა თქვენს დაწესებულებას საკმარისი რაოდენობის და მრავალფეროვნების მასალა სამეცნიერო აქტივობებისთვის (მაგნიტი, გამადიდებელი შუშა და ა.შ.)?კოდი:Q35_R27Data Type:Categorical
პასუხები:
-