კვლევა მოიცავდა როგორც რაოდენობრივ, ისე თვისებრივ კომპონენტებს. კერძოდ, კვლევის ჩასატარებლად გამოყენებული იქნა გაეროს ბავშვთა ფონდის მიერ შემუშავებული სკოლებში წყლის, სანიტარიული და ჰიგიენური პირობების გლობალური შეფასებისა და მონიტორინგის მეთოდოლოგია, რომელიც მოიცავს სამ ძირითად მეთოდს: ა) სკოლის დირექტორებთან/ადმინისტრატორებთან პირისპირ ინტერვიუს; ბ) ინფრასტრუქტურასა და მოსწავლეთა ჰიგიენურ ქცევაზე დაკვირვებას; გ) სკოლის მოსწავლეებითა და მასწავლებლებით დაკომპლექტებული ფოკუს ჯგუფების დისკუსიებს.
კვლევის გენერალურ ერთობლიობას წარმოადგენდა 2013 წლისთვის საქართველოში მოქმედი საჯარო ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლები (2085 სკოლა).
რაოდენობრივი კომპონენტისათვის შერჩევის ზომად განისაზღვრა 600 სკოლა. შერჩევის ჩარჩოდ გამოყენებული იქნა განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ მოწოდებული სკოლების სია.
კვლევისათვის გამოყენებულ იქნა სტრატიფიცირებული შერჩევა. სტრატიფიკაციის ნიშნებს წარმოადგენდა:
- რეგიონი
- დასახლების ტიპი (ქალაქი/სოფელი)
- ეთნიკურობა - სწავლების ენა (ქართული/არაქართული ერთენოვანი/მრავალენოვანი)
სულ საქართველოს სკოლები დაიყო 35 სტრატად. შერჩევის მთელი მოცულობა (600 სკოლა) გადანაწილდა სტრატებში სკოლების რაოდენობის პროპორციულად. სკოლების შერჩევა ყოველ სტრატაში განხორციელდა მარტივი შემთხვევითი შერჩევის საშუალებით.
რაოდენობრივი კომპონენტის შედეგების ცდომილება არ აღემატება 5%-ს ქვეყნის დონეზე, ხოლო 10%-ს რეგიონის დონეზე. 95%-იანი საიმედობით, ცდომილების მნიშვნელობები სტრატებში შეადგენს:
- თბილისი - 11%
- ქალაქები - 8-13 %
- სოფლები - 3.9%
თვისებრივი კომპონენტის ფარგლებში ფოკუს ჯგუფები ჩატარდა საჯარო სკოლებში დედაქალაქსა და საქართველოს რამდენიმე რეგიონში. კერძოდ, კახეთში, ქვემო ქართლსა და მცხეთა–მთიანეთში. ფოკუს დისკუსიები შედგა სკოლის მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან. დისკუსიებისათვის სკოლების შერჩევისას გათვალისწინებული იყო სკოლის ზომა (დიდი, პატარა), ადგილმდებარეობა (დედაქალაქი, სხვა ქალაქი, სოფელი, მთიანი რეგიონი) და ეთნიკური უმცირესობით დაკომპლექტებული სკოლები.
ქვემოთ ცხრილში მოცემულია სკოლები და ის სამიზნე აუდიტორია, რომლებიც იქნა ჩართული ფოკუსურ დისკუსიებში:
სამიზნე აუდიტორია |
ფოკუს ჯგუფების რაოდენობა |
ფოკუს ჯგუფების ჩატარების ადგილი |
მოსწავლე (ბიჭები: 5–8 კლასი) |
1 (8-10 მონაწილე) |
თელავი |
მოსწავლე (გოგონები: 8–12 კლასი) |
2 (8-10 მონაწილე) |
თბილისი შულავერი |
მასწავლებელი |
2 (8-10 მონაწილე) |
თბილისი დუშეთი |
რიგ შემთხვევებში, ფოკუს ჯგუფები ჩატარდა სკოლის გარეთ, ნეიტრალურ ადგილას, რამაც გაამარტივა სხვადასხვა სკოლებიდან რესპონდენტების შერჩევის პროცედურა. სხვა შემთხვევებში, ფოკუს ჯგუფების სკოლებში ჩატარებამ მკვლევარს საშუალება მისცა ერთის მხრივ ადგილზე დაეთვალიერებინა სკოლის სანიტარიულ– ჰიგიენური პირობები და დაეფიქსირებინა პრობლემები; ხოლო მეორეს მხრივ, გაეზარდა რესპონდენტთა მოტივაცია, რამდენადაც მკვლევარის ადგილზე ვიზიტს რესპონდენტები მათი პრობლემებით რეალურ დაინტერესების ნიშნად აღიქვამდნენ.
ინსტრუმენტი და საველე სამუშაოები
დირექტორთა კითხვარი, დაკვირვების ფორმა და სახელმძღვანელოები ფოკუს ჯგუფებისათვის შეიქმნა გაეროს ბავშვთა ფონდის მიერ შემუშავებული WASH-ის მეთოდოლოგის ფარგლებში, სტანდარტიზირებულ ფორმებზე დაყრდნობით. კვლევის ინდიკატორები განხილულ იქნა განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროს ექსპერტებთან და გაეროს ბავშვთა ფონდთან თანამშრომლობით.
გაეროს ბავშვთა ფონდის ოფისმა საქართველოში, აგრეთვე, მონაწილეობა მიიღო კვლევის ინსტრუმენტების შემუშავებაში, ინტერვიუერების/დამკვირვებლების ტრენინგში ინსტრუმენტების გამოყენების წესებსა და სპეციფიური ტერმინოლოგიის გამოყენებაში და ტექნიკურ დახმარებას უწევდა კვლევით ჯგუფს ანგარიშზე მუშაობის ეტაპზე.
სულ კვლევის ფარგლებში შემუშავდა ოთხი ინსტრუმენტი: დაკვირვების ფორმა, დირექტორთა და სკოლის ადმინისტრაციის კითხვარი და ორი განსხვავებული სახელმძღვანელო ფოკუს დისკუსიებისათვის. საველე სამუშაოებს წინ უძღვოდა ინსტრუმენტების პილოტაჟი.
საველე სამუშაოები განხორციელდა კვლევითი კომპანიის, ბისიჯის მიერ 2013 წლის შემოდგომის დასასწყისში.
საველე სამუშაოების მიმდინარეობა და შენიშვნები მონაცემებთან დაკავშირებით
- კვლევისათვის შერჩეულ სკოლის დირექტორებს, კვლევითმა კომპანიამ მიმართა წერილობით. კვლევის საკითხების განმარტებისა და კვლევის მნიშვნელობის გაცნობის შედეგად, სკოლის დირექტორები იჩენდნენ მაღალ ინტერესს. სკოლის დირექტორები თავად განმარტავდნენ, რომ კვლევაში მათი ჩართულობა და ინტერესი პრობლემების სიმწვავითა და ამ პრობლემებით დაინტერესებული მხარის გამოჩენით იყო გამოწვეული;
- ერთეულ შემთხვევებში, სკოლის დირექტორებმა უარი განაცხადეს კვლევაში მონაწილეობაზე კვლევითი ორგანიზაციიდან მიღებული წერილის საფუძველზე. თუმცა, ადგილობრივ საგანმანათლებლო რესურს ცენტრთან კომუნიკაციის შემდეგ, ეს პრობლემა დადებითად გადაწყდა და სკოლებმა კვლევაში მონაწილეობა მიიღეს;
- კვლევის მიმდინარეობისას, ერთეულ შემთხვევებში, საჭირო გახდა შერჩეული სკოლების ჩანაცვლება შერჩევის დამატებითი ბაზიდან, რაც უკავშირდებოდა სკოლებში მიმდინარე სარემონტო სამუშაოებს ან სკოლის ძირითადი შენობის უფუნქციობას, რა დროსაც, მოსწავლეები გადანაწილებულები იყვნენ სხვადასხვა კერძო შენობებში;
- გამოკითხული სკოლების მდგომარეობა სანიტარიისა და ჰიგიენის მხრივ ძალიან განსხვავებულია, რაც, გარდა ადგილმდებარეობისა, დამოკიდებლია სხვა მრავალ ფაქტორზე, როგორიცაა, სკოლის ზომა, მოსწავლეთა შემადგენლობა, სკოლის ტრადიცია, სკოლის მართვა და სხვა. შესაბამისად, კითხვარში მოცემულ მთელ რიგ საკითხებზე, მიღებული პასუხების დიაპაზონი ფართოა.
- ძირითად შემთხვევებში, ინფორმაცია სეზონური გაცდენების შესახებ დირექტორის დაახლოებით შეფასებას ეფუძნება და არა სტატისტიკას. როგორც დირექტორები აღნიშნავენ, ამ ტიპის აღრიცხვა სკოლებში აღარ ხდება. ასევე, სოფლებში, გაცდენების მაღალი წილი უკავშირდება შემოდგომას. სასოფლო-სამეურნეო სამუშაოების წარმოების აქტიური პერიოდის გამო, რომელშიც ჩართულები არიან მოსწავლეები;
- მკვლევარების დაკვირვებით, სკოლებში, შეინიშნებოდა მობილიზება კვლევაში მონაწილეობის შესახებ წერილის მისვლის შემდეგ. სკოლები გამოიყურებოდა უფრო სუფთად, მოწესრიგებულ მდგომარეობაში, ვიდრე, მკვლევარების აზრით, ჩვეულებრივ პირობებში, გაუფრთხილებლად მისვლის შემთხვევაში იქნებოდა. მკვლევარებმა დაასახელეს სკოლის დამლაგებლებთან ან მნესთან გასაუბრების არაერთი ფაქტი, როდესაც, მათ დირექტორისგან წინასწარ მიიღეს შეტყობინება დასუფთავებაზე ან ინფრასტრუქტურის შეკეთებაზე.
- რიგ შემთხვევებში, კვლევის საკითხებზე სკოლებში არსებულ მდგომარეობას სხვადასხვა მიმართულებით არ აქვს ზოგადი ხასიათი, არამედ ინტერვიუს ჩატარების დღეს უკავშირდება. მაგ.: შემთხვევა, როდესაც ინტერვიუს პროცესის დროს მოხდა საპირფარეშოს დემონტაჟი ან ბუფეტის დაკეტვა რამდენიმე დღით, რაც დაკავშირებული იყო სკოლებში კვების მომსახურეობის გამწევი კომპანიის ცვლილებასთან.
- მკვლევარების დაკვირვებით, ზოგ შემთხვევაში, მხოლოდ მათი ვიზიტისას მოხდა სკოლაში წყლის გაშვება. მათი აზრით, სკოლაში, როგორც წესი, წყალი გადაკეტილია წყლის ეკონომიის მიზნით.
- აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ სკოლის დირექტორები, განსაკუთრებით თბილისში, მწვავედ განიცდიან წყლის გადასახადის პრობლემას. სკოლის დირექტორების აზრით, სკოლებში წყლის გადასახადი არ უნდა ანგარიშდებოდეს იმ პრინციპით, როგორც კერძო კომპანიებში, არამედ, მათთვის უნდა იყოს დაწესებული სკოლისთვის მისაღები/შეღავათიანი ტარიფი.
- მკვლევარების რეკომენდაციით, მსგავსი ტიპის კვლევის ჩატარებისას, უმჯობესია, თუ ერთ სკოლაში იმუშავებს ორი მკვლევარი – ერთი მკვლევარი კითხვარის საშუალებით მიიღებს ინფორმაციას სკოლის შესახებ, ხოლო მეორე მკვლევარი დააკვირდება სკოლის ინფრასტრუქტურას და ჰიგიენურ ქცევას. ამ შემთხვევაში, თავიდან ავირიდებთ დირექტორის გავლენით მიღებულ ინფორმაციას , რაც გაზრდის დაკვირვების პროცესის ობიექტურობას.
- 0. კითხვარის დეტალები
-
k3:
რეგიონი- 0. კითხვარის დეტალები
Question:Code:k3Data Type:Categorical
Answers:- თბილისი
- იმერეთი
- კახეთი
- ქვემო ქართლი
- შიდა ქართლი
- სამცხე-ჯავახეთი
- გურია
- აჭარა
- მცხეთა-მთიანეთი
- სამეგრელო-ზემო სვანეთი
- რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი
k4:
დასახლების ტიპი- 0. კითხვარის დეტალები
Question:დასახლების ტიპიCode:k4Data Type:Categorical
Answers:- ქალაქი
- სოფელი
I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ-
A7_1:
რა არის ძირითადი მიზეზი იმისა, რომ გაზაფხულისა და ზამთრის გაცდენის მაჩვენებლები განსხვავდება ერთმანეთისაგან ?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა არის ძირითადი მიზეზი იმისა, რომ გაზაფხულისა და ზამთრის გაცდენის მაჩვენებლები განსხვავდება ერთმანეთისაგან ?Code:A7_1Data Type:Categorical
Answers:- სეზონური დაავადებები (გრიპები)
- მშობლების გადაწყვეტილება
- ფინანსური მდგომარეობა (სეზონური უმუშევრობა)
- მიგრაცია
- სეზონისთვის შეუფერებელი პირობები სკოლაში
A7_2:
რა არის ძირითადი მიზეზი იმისა, რომ გაზაფხულისა და ზამთრის გაცდენის მაჩვენებლები განსხვავდება ერთმანეთისაგან ?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა არის ძირითადი მიზეზი იმისა, რომ გაზაფხულისა და ზამთრის გაცდენის მაჩვენებლები განსხვავდება ერთმანეთისაგან ?Code:A7_2Data Type:Categorical
Answers:- სეზონური დაავადებები (გრიპები)
- მშობლების გადაწყვეტილება
- ფინანსური მდგომარეობა (სეზონური უმუშევრობა)
- მიგრაცია
- სეზონისთვის შეუფერებელი პირობები სკოლაში
A7_3:
რა არის ძირითადი მიზეზი იმისა, რომ გაზაფხულისა და ზამთრის გაცდენის მაჩვენებლები განსხვავდება ერთმანეთისაგან ?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა არის ძირითადი მიზეზი იმისა, რომ გაზაფხულისა და ზამთრის გაცდენის მაჩვენებლები განსხვავდება ერთმანეთისაგან ?Code:A7_3Data Type:Categorical
Answers:- სეზონური დაავადებები (გრიპები)
- მშობლების გადაწყვეტილება
- ფინანსური მდგომარეობა (სეზონური უმუშევრობა)
- მიგრაცია
- სეზონისთვის შეუფერებელი პირობები სკოლაში
a9:
ჩატარდა თუ არა რაიმე სახის სანიტარიული/ჰიგიენური შემოწმება სკოლაში 2010 წლიდან დღემდე?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:ჩატარდა თუ არა რაიმე სახის სანიტარიული/ჰიგიენური შემოწმება სკოლაში 2010 წლიდან დღემდე?Code:a9Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
a10_1:
რა სახის შემოწმება ჩატარდა სკოლაში? - ტექნიკური მდგომარეობის ინსპექტირება- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა სახის შემოწმება ჩატარდა სკოლაში? - ტექნიკური მდგომარეობის ინსპექტირებაCode:a10_1Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
a10_2:
რა სახის შემოწმება ჩატარდა სკოლაში? - საკვების/საკვები პროდუქტების ინსპექცია- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა სახის შემოწმება ჩატარდა სკოლაში? - საკვების/საკვები პროდუქტების ინსპექციაCode:a10_2Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
a10_3:
რა სახის შემოწმება ჩატარდა სკოლაში? - წყლის ხარისხის შემოწმება- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა სახის შემოწმება ჩატარდა სკოლაში? - წყლის ხარისხის შემოწმებაCode:a10_3Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
a11_1:
ვინ (რომელმა უწყებამ) ჩაატარა შემოწმება?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:ვინ (რომელმა უწყებამ) ჩაატარა შემოწმება?Code:a11_1Data Type:Categorical
Answers:- ადგილობრივმა თვითმმართველობამ
- სურსათის ეროვნულმა სააგენტომ
- კერძო უწყებამ
- განათლების სამინისტრომ
a11_2:
ვინ (რომელმა უწყებამ) ჩაატარა შემოწმება?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:ვინ (რომელმა უწყებამ) ჩაატარა შემოწმება?Code:a11_2Data Type:Categorical
Answers:- ადგილობრივმა თვითმმართველობამ
- სურსათის ეროვნულმა სააგენტომ
- კერძო უწყებამ
- განათლების სამინისტრომ
a11_3:
ვინ (რომელმა უწყებამ) ჩაატარა შემოწმება?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:ვინ (რომელმა უწყებამ) ჩაატარა შემოწმება?Code:a11_3Data Type:Categorical
Answers:- ადგილობრივმა თვითმმართველობამ
- სურსათის ეროვნულმა სააგენტომ
- კერძო უწყებამ
- განათლების სამინისტრომ
a12_1:
თუ შეგიძლიათ წარმოადგინოთ ბოლო ანალიზის ოქმი- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:თუ შეგიძლიათ წარმოადგინოთ ბოლო ანალიზის ოქმიCode:a12_1Data Type:Categorical
Answers:- სასმელ წყალზე
- საკვები პროდუქტების უსაფრთხოებაზე
- სანიტარიულ პირობებზე
- შენობის ტექნიკურ მდგომარეობაზე
- არ/ვერ წარმოადგინა ოქმი
a12_2:
თუ შეგიძლიათ წარმოადგინოთ ბოლო ანალიზის ოქმი- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:თუ შეგიძლიათ წარმოადგინოთ ბოლო ანალიზის ოქმიCode:a12_2Data Type:Categorical
Answers:- სასმელ წყალზე
- საკვები პროდუქტების უსაფრთხოებაზე
- სანიტარიულ პირობებზე
- შენობის ტექნიკურ მდგომარეობაზე
- არ/ვერ წარმოადგინა ოქმი
a12_3:
თუ შეგიძლიათ წარმოადგინოთ ბოლო ანალიზის ოქმი- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:თუ შეგიძლიათ წარმოადგინოთ ბოლო ანალიზის ოქმიCode:a12_3Data Type:Categorical
Answers:- სასმელ წყალზე
- საკვები პროდუქტების უსაფრთხოებაზე
- სანიტარიულ პირობებზე
- შენობის ტექნიკურ მდგომარეობაზე
- არ/ვერ წარმოადგინა ოქმი
a13:
სანიტარიული/ჰიგიენური შემოწმების შედეგების მიხედვით, იყო თუ არა რეკომენდებული რაიმე სახის ცვლილებების განხორციელება?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:სანიტარიული/ჰიგიენური შემოწმების შედეგების მიხედვით, იყო თუ არა რეკომენდებული რაიმე სახის ცვლილებების განხორციელება?Code:a13Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
a14:
განხორციელდა თუ არა სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების მიერ რეკომენდებული ცვლილებები?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:განხორციელდა თუ არა სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების მიერ რეკომენდებული ცვლილებები?Code:a14Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
a15_1:
რა სახის ცვლილებები განხორციელდა 2010 წლიდან ჩატარებული სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების შემდეგ?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა სახის ცვლილებები განხორციელდა 2010 წლიდან ჩატარებული სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების შემდეგ?Code:a15_1Data Type:Categorical
Answers:- შევისყიდეთ სარეცხი/საწმენდი საშუალებები
- პერსონალს ჩაუტარდა ტრენინგი ჰიგიენასთან, სისუფთავესა და ჯანმრთელობასთან დაკავშირებულ საკითხებზე
- ტარდება ჯანმრთელობის მდგომარების შემოწმება და დაავადებების პრევენცია რეგულარულად
a15_2:
რა სახის ცვლილებები განხორციელდა 2010 წლიდან ჩატარებული სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების შემდეგ?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა სახის ცვლილებები განხორციელდა 2010 წლიდან ჩატარებული სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების შემდეგ?Code:a15_2Data Type:Categorical
Answers:- შევისყიდეთ სარეცხი/საწმენდი საშუალებები
- პერსონალს ჩაუტარდა ტრენინგი ჰიგიენასთან, სისუფთავესა და ჯანმრთელობასთან დაკავშირებულ საკითხებზე
- ტარდება ჯანმრთელობის მდგომარების შემოწმება და დაავადებების პრევენცია რეგულარულად
a15_3:
რა სახის ცვლილებები განხორციელდა 2010 წლიდან ჩატარებული სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების შემდეგ?- I. ინფორმაცია სკოლის შესახებ
Question:რა სახის ცვლილებები განხორციელდა 2010 წლიდან ჩატარებული სანიტარიულ/ჰიგიენური შემოწმების შემდეგ?Code:a15_3Data Type:Categorical
Answers:- შევისყიდეთ სარეცხი/საწმენდი საშუალებები
- პერსონალს ჩაუტარდა ტრენინგი ჰიგიენასთან, სისუფთავესა და ჯანმრთელობასთან დაკავშირებულ საკითხებზე
- ტარდება ჯანმრთელობის მდგომარების შემოწმება და დაავადებების პრევენცია რეგულარულად
II. სკოლის ისტორია-
S2_1:
გარემონტდა თუ არა თქვენი სკოლა?- II. სკოლის ისტორია
Question:გარემონტდა თუ არა თქვენი სკოლა?Code:S2_1Data Type:Categorical
Answers:- დიახ, 2010 წლამდე
- დიახ, 2010 წლის შემდეგ
- არ გარემონტებულა აშენების შემდეგ
- არ ვიცი
S2_2:
გარემონტდა თუ არა თქვენი სკოლა?- II. სკოლის ისტორია
Question:გარემონტდა თუ არა თქვენი სკოლა?Code:S2_2Data Type:Categorical
Answers:- დიახ, 2010 წლამდე
- დიახ, 2010 წლის შემდეგ
- არ გარემონტებულა აშენების შემდეგ
- არ ვიცი
S3_1:
ვინ ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები?Code:S3_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S3_2:
ვინ ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები?Code:S3_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S3_3:
ვინ ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები?Code:S3_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
s4_1_1:
იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სანიტარულ კვანძზე- II. სკოლის ისტორია
Question:იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სანიტარულ კვანძზეCode:s4_1_1Data Type:Categorical
Answers:- 2010-2011
- 2011-2012
- 2012-2013
- არ ყოფილა მოთხოვნილი
s4_1_2:
იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სანიტარულ კვანძზე- II. სკოლის ისტორია
Question:იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სანიტარულ კვანძზეCode:s4_1_2Data Type:Categorical
Answers:- 2010-2011
- 2011-2012
- 2012-2013
- არ ყოფილა მოთხოვნილი
s4_1_3:
იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სანიტარულ კვანძზე- II. სკოლის ისტორია
Question:იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სანიტარულ კვანძზეCode:s4_1_3Data Type:Categorical
Answers:- 2010-2011
- 2011-2012
- 2012-2013
- არ ყოფილა მოთხოვნილი
s4_2_1:
იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სასმელი წყლის ხელმისაწვდომობაზე- II. სკოლის ისტორია
Question:იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სასმელი წყლის ხელმისაწვდომობაზეCode:s4_2_1Data Type:Categorical
Answers:- 2010-2011
- 2011-2012
- 2012-2013
- არ ყოფილა მოთხოვნილი
s4_2_2:
იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სასმელი წყლის ხელმისაწვდომობაზე- II. სკოლის ისტორია
Question:იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სასმელი წყლის ხელმისაწვდომობაზეCode:s4_2_2Data Type:Categorical
Answers:- 2010-2011
- 2011-2012
- 2012-2013
- არ ყოფილა მოთხოვნილი
s4_2_3:
იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სასმელი წყლის ხელმისაწვდომობაზე- II. სკოლის ისტორია
Question:იყო თუ არა მოთხოვნილი თქვენს მიერ შემდეგი ტიპის სარემონტო სამუშაოები და როდის? - სასმელი წყლის ხელმისაწვდომობაზეCode:s4_2_3Data Type:Categorical
Answers:- 2010-2011
- 2011-2012
- 2012-2013
- არ ყოფილა მოთხოვნილი
s5_1:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_1Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_2:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_2Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_3:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_3Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_4:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_4Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_5:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_5Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_6:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_6Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_7:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_7Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_8:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_8Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_9:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_9Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_10:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_10Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_11:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_11Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
s5_12:
რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?- II. სკოლის ისტორია
Question:რა სახის სარემონტო სამუშაოები ჩატარდა თქვენს სკოლაში 2010 წლიდან?Code:s5_12Data Type:Categorical
Answers:- ახალი ტუალეტები შენობაში
- ახალი ტუალეტები ან გაუმჯობესებული ჩეჩმა ტუალეტები შენობის გარეთ
- ახალი ხელსაბანები
- გათბობა
- ცხელი წყალი
- საკლასო ოთახები
- სამზარეულო
- გაზიფიკაცია
- ახალი ღობე
- სახურავი
- კარ–ფანჯარა
S6_1_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_1_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_1_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_1_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_1_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_1_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_2_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_2_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_2_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_2_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_2_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_2_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_3_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_3_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_3_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_3_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_3_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_3_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_4_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_4_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_4_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_4_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_4_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_4_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_5_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_5_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_5_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_5_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_5_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_5_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_6_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_6_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_6_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_6_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_6_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_6_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_7_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_7_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_7_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_7_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_7_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_7_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_8_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_8_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_8_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_8_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_8_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_8_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_9_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_9_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_9_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_9_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_9_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_9_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_10_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_10_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_10_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_10_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_10_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_10_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_11_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_11_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_11_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_11_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_11_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_11_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_12_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_12_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_12_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_12_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_12_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_12_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_13_1:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_13_1Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_13_2:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_13_2Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S6_13_3:
ვინ ჩაატარა სამუშაოები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ვინ ჩაატარა სამუშაოები?Code:S6_13_3Data Type:Categorical
Answers:- სკოლამ საკუთარი სახსრებით
- განათლების სამინისტროს ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტომ
- დონორმა (საერთაშორისო/ადგილობრივი)
S8A:
სკოლის შენობის პირვანდელი პროექტით გათვალისწინებული სველი წერტილები ფუნქციონირებს თუ არა იგივე დაგეგმარებით?- II. სკოლის ისტორია
Question:სკოლის შენობის პირვანდელი პროექტით გათვალისწინებული სველი წერტილები ფუნქციონირებს თუ არა იგივე დაგეგმარებით?Code:S8AData Type:Categorical
Answers:- ფუნქციონირებს პირველადი დაგეგმარების მიხედვით
- ფუნქციონირებს, მაგრამ შეცვლილი დაგეგმარებით
- არ ვიცი
S8B:
სკოლის შენობის პირვანდელი პროექტით გათვალისწინებული სველი წერტილები ფუნქციონირებს თუ არა იგივე რაოდენობით?- II. სკოლის ისტორია
Question:სკოლის შენობის პირვანდელი პროექტით გათვალისწინებული სველი წერტილები ფუნქციონირებს თუ არა იგივე რაოდენობით?Code:S8BData Type:Categorical
Answers:- ფუნქციონირებს პირველადი რაოდენობის მიხედვით
- ფუნქციონირებს, მაგრამ გაზრდილი რაოდენობით
- ფუნქციონირებს, მაგრამ შემცირებული რაოდენობით
- არ ვიცი
s9:
აქვს თუ არა სკოლას ეზო ?- II. სკოლის ისტორია
Question:აქვს თუ არა სკოლას ეზო ?Code:s9Data Type:Categorical
Answers:- დიახ, მას აქვს ეზო , კეთილმოწყობილი და შემოღობილი
- დიახ, მას აქვს ეზო, არ არის კეთილმოწყობილი და შემოღობილი
- დიახ, მას აქვს ეზო, მეტნაკლებად კეთილმოწყობილი და შემოღობილი
- არა, მას არ აქვს ეზო
s10:
ეზო შეღწევადია თუ არა ცხოველებისათვის?- II. სკოლის ისტორია
Question:ეზო შეღწევადია თუ არა ცხოველებისათვის?Code:s10Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s11:
ეზოში არის თუ არა ნარჩენების შეგროვებისა და გატანისათვის ურნები?- II. სკოლის ისტორია
Question:ეზოში არის თუ არა ნარჩენების შეგროვებისა და გატანისათვის ურნები?Code:s11Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
S12_1:
რომელი ტიპის გათბობის სისტემა აქვს სკოლას?- II. სკოლის ისტორია
Question:რომელი ტიპის გათბობის სისტემა აქვს სკოლას?Code:S12_1Data Type:Categorical
Answers:- ცენტრალური გათბობის სისტემა, რომელიც მოქმედებს სრული დატვირთვით
- ცენტრალური გათბობის სისტემა, რომელიც ფუნქციონირებს ნაწილობრივ
- შეშის ღუმელი
- ელექტრო გამათბობელი
- სკოლა საერთოდ არ თბება
S12_2:
რომელი ტიპის გათბობის სისტემა აქვს სკოლას?- II. სკოლის ისტორია
Question:რომელი ტიპის გათბობის სისტემა აქვს სკოლას?Code:S12_2Data Type:Categorical
Answers:- ცენტრალური გათბობის სისტემა, რომელიც მოქმედებს სრული დატვირთვით
- ცენტრალური გათბობის სისტემა, რომელიც ფუნქციონირებს ნაწილობრივ
- შეშის ღუმელი
- ელექტრო გამათბობელი
- სკოლა საერთოდ არ თბება
S12_3:
რომელი ტიპის გათბობის სისტემა აქვს სკოლას?- II. სკოლის ისტორია
Question:რომელი ტიპის გათბობის სისტემა აქვს სკოლას?Code:S12_3Data Type:Categorical
Answers:- ცენტრალური გათბობის სისტემა, რომელიც მოქმედებს სრული დატვირთვით
- ცენტრალური გათბობის სისტემა, რომელიც ფუნქციონირებს ნაწილობრივ
- შეშის ღუმელი
- ელექტრო გამათბობელი
- სკოლა საერთოდ არ თბება
s13:
არის თუ არა სკოლაში სამედიცინო კაბინეტი?- II. სკოლის ისტორია
Question:არის თუ არა სკოლაში სამედიცინო კაბინეტი?Code:s13Data Type:Categorical
Answers:- სამედიცინო კაბინეტი, ექიმით
- სამედიცინო კაბინეტი, მედდით
- სამედიცინო კაბინეტი, ექიმით და მედდით
- პირველად სამედიცინო დახმარებას უწევს სხვა
s14:
არის თუ არა მინიმალური მარაგი მედიკამენტების პირველი სამედიცინო დახმარების აღმოსაჩენად?- II. სკოლის ისტორია
Question:არის თუ არა მინიმალური მარაგი მედიკამენტების პირველი სამედიცინო დახმარების აღმოსაჩენად?Code:s14Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s15:
მოწმდება თუ არა მოსწავლეების ჯანმრთელობის მდგომარეობა ყოველწლიურად?- II. სკოლის ისტორია
Question:მოწმდება თუ არა მოსწავლეების ჯანმრთელობის მდგომარეობა ყოველწლიურად?Code:s15Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_1_1:
გყავთ თუ არა საკმარისი? - სამეურნეო ნაწილი- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი? - სამეურნეო ნაწილიCode:s16_1_1Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_1_2:
გყავთ თუ არა საკმარისი? - დამლაგებელი- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი? - დამლაგებელიCode:s16_1_2Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_1_3:
გყავთ თუ არა საკმარისი? - სამედიცინო პერსონალი- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი? - სამედიცინო პერსონალიCode:s16_1_3Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_1_4:
გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - სხვა- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - სხვაCode:s16_1_4Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_2_1:
გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობა- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობაCode:s16_2_1Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_2_2:
გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობა- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობაCode:s16_2_2Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_2_3:
გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობა- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობაCode:s16_2_3Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s16_2_4:
გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობა- II. სკოლის ისტორია
Question:გყავთ თუ არა საკმარისი ტექნიკური პერსონალი? - მიუთითეთ რაოდენობაCode:s16_2_4Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
S17_1:
გარდა სამეურვეო საბჭოებისა, მოსწავლეთა თვითმართველობისა და პედაგოგიური საბჭოებისა, მოქმედებს თუ არა სკოლაში რაიმე ტიპის გაერთიანება, ასოციაცია ან კლუბი?- II. სკოლის ისტორია
Question:გარდა სამეურვეო საბჭოებისა, მოსწავლეთა თვითმართველობისა და პედაგოგიური საბჭოებისა, მოქმედებს თუ არა სკოლაში რაიმე ტიპის გაერთიანება, ასოციაცია ან კლუბი?Code:S17_1Data Type:Categorical
Answers:- მასწავლებელთა ასოციაცია
- მოსწავლეთა საბჭო
- მოსწავლეთა კლუბი
- არანაირი გაერთიანება
S17_2:
გარდა სამეურვეო საბჭოებისა, მოსწავლეთა თვითმართველობისა და პედაგოგიური საბჭოებისა, მოქმედებს თუ არა სკოლაში რაიმე ტიპის გაერთიანება, ასოციაცია ან კლუბი?- II. სკოლის ისტორია
Question:გარდა სამეურვეო საბჭოებისა, მოსწავლეთა თვითმართველობისა და პედაგოგიური საბჭოებისა, მოქმედებს თუ არა სკოლაში რაიმე ტიპის გაერთიანება, ასოციაცია ან კლუბი?Code:S17_2Data Type:Categorical
Answers:- მასწავლებელთა ასოციაცია
- მოსწავლეთა საბჭო
- მოსწავლეთა კლუბი
- არანაირი გაერთიანება
S17_3:
გარდა სამეურვეო საბჭოებისა, მოსწავლეთა თვითმართველობისა და პედაგოგიური საბჭოებისა, მოქმედებს თუ არა სკოლაში რაიმე ტიპის გაერთიანება, ასოციაცია ან კლუბი?- II. სკოლის ისტორია
Question:გარდა სამეურვეო საბჭოებისა, მოსწავლეთა თვითმართველობისა და პედაგოგიური საბჭოებისა, მოქმედებს თუ არა სკოლაში რაიმე ტიპის გაერთიანება, ასოციაცია ან კლუბი?Code:S17_3Data Type:Categorical
Answers:- მასწავლებელთა ასოციაცია
- მოსწავლეთა საბჭო
- მოსწავლეთა კლუბი
- არანაირი გაერთიანება
s18_1_1:
ხელმძღვანელობთ თუ არა ეროვნული სახელმძღვანელოთი?- II. სკოლის ისტორია
Question:ხელმძღვანელობთ თუ არა ეროვნული სახელმძღვანელოთი?Code:s18_1_1Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s18_1_2:
ხელმძღვანელობთ თუ არა ეროვნული სახელმძღვანელოთი?- II. სკოლის ისტორია
Question:ხელმძღვანელობთ თუ არა ეროვნული სახელმძღვანელოთი?Code:s18_1_2Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s18_1_3:
ხელმძღვანელობთ თუ არა ეროვნული სახელმძღვანელოთი?- II. სკოლის ისტორია
Question:ხელმძღვანელობთ თუ არა ეროვნული სახელმძღვანელოთი?Code:s18_1_3Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s18_2_1:
ხელმძღვანელობთ თუ არა შიდა სასკოლო სახელმძღვანელოთი?- II. სკოლის ისტორია
Question:ხელმძღვანელობთ თუ არა შიდა სასკოლო სახელმძღვანელოთი?Code:s18_2_1Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s18_2_2:
ხელმძღვანელობთ თუ არა შიდა სასკოლო სახელმძღვანელოთი?- II. სკოლის ისტორია
Question:ხელმძღვანელობთ თუ არა შიდა სასკოლო სახელმძღვანელოთი?Code:s18_2_2Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
s18_2_3:
ხელმძღვანელობთ თუ არა შიდა სასკოლო სახელმძღვანელოთი?- II. სკოლის ისტორია
Question:ხელმძღვანელობთ თუ არა შიდა სასკოლო სახელმძღვანელოთი?Code:s18_2_3Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
III. წყალი/ წყარო და ხარისხი-
b1:
არის თუ არა თქვენს ქალაქში/რაიონში/სოფელში ცენტრალური წყალმომარაგების სიტემა?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:არის თუ არა თქვენს ქალაქში/რაიონში/სოფელში ცენტრალური წყალმომარაგების სიტემა?Code:b1Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
b2:
არის თუ არა მიერთებული სკოლა ცენტრალური წყალმომარაგების სისტემას?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:არის თუ არა მიერთებული სკოლა ცენტრალური წყალმომარაგების სისტემას?Code:b2Data Type:Categorical
Answers:- დიახ
- არა
b4:
საიდან მარაგდება სკოლა წყლით?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:საიდან მარაგდება სკოლა წყლით?Code:b4Data Type:Categorical
Answers:- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია სკოლის შენობაში)
- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია ეზოში/ნაკვეთზე)
- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია მეზობელთან)
- წყალი მილსადენიდან (საზოგადო მოხმარების მილსადენზე მიერთებული ონკანი)
- ჭის წყალზე მიერთებული მილი
- დაცული ჭა
- დაუცველი ჭა
- დაცული წყარო
- დაუცველი წყარო
- შეგროვებული წვიმის წყალი
- ცისტერნა განთავსებული დიდ საზიდ მანქანაზე
- პატარა საზიდზე განთავსებული ცისტერნა/ბიდონი
- ზედაპირზე არსებული წყალი (მდინარე,ტბა,არხი,გუბე,საირიგაციო არხი)
- ბოთლის წყალი
- სკოლაში ან მის შემოგარენში წყალი არ არის
b5:
წყლის მიწოდების რა ალტერნატიული საშუალება არსებობს?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:წყლის მიწოდების რა ალტერნატიული საშუალება არსებობს?Code:b5Data Type:Categorical
Answers:- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია სკოლის შენობაში)
- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია ეზოში/ნაკვეთზე)
- წყალი მილსადენიდან (მილსადენი გაყვანილია მეზობელთან)
- წყალი მილსადენიდან (საზოგადო მოხმარების მილსადენზე მიერთებული ონკანი)
- ჭის წყალზე მიერთებული მილი
- დაცული ჭა
- დაუცველი ჭა
- დაცული წყარო
- დაუცველი წყარო
- შეგროვებული წვიმის წყალი
- ცისტერნა განთავსებული დიდ საზიდ მანქანაზე
- პატარა საზიდზე განთავსებული ცისტერნა/ბიდონი
- ზედაპირზე არსებული წყალი (მდინარე,ტბა,არხი,გუბე,საირიგაციო არხი)
- ბოთლის წყალი
- სკოლაში ან მის შემოგარენში წყალი არ არის
- არ არის წყლის ალტერნატიული საშუალება
B6_1:
რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?Code:B6_1Data Type:Categorical
Answers:- სასმელად
- ხელის დასაბანად
- ტუალეტის ჩასარეცხად
- საჭმლის მოსამზადებლად
- დასალაგებლად/დასასუფთავებლად
- სხვა მიზნებისთვის
B6_2:
რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?Code:B6_2Data Type:Categorical
Answers:- სასმელად
- ხელის დასაბანად
- ტუალეტის ჩასარეცხად
- საჭმლის მოსამზადებლად
- დასალაგებლად/დასასუფთავებლად
- სხვა მიზნებისთვის
B6_3:
რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?Code:B6_3Data Type:Categorical
Answers:- სასმელად
- ხელის დასაბანად
- ტუალეტის ჩასარეცხად
- საჭმლის მოსამზადებლად
- დასალაგებლად/დასასუფთავებლად
- სხვა მიზნებისთვის
B6_4:
რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?- III. წყალი/ წყარო და ხარისხი
Question:რისთვის გამოიყენება ძირითადი წყაროდან მოწოდებული წყალი?Code:B6_4Data Type:Categorical
Answers:
-